Hotel Matija Gubec smješten je u Stubičkim Toplicama na izvoru termalne i ljekovite vode, što je ujedno i primarna atrakcija ovog hotela zbog bogate welness ponude. Uz to, prekrasno uređeni bazeni i profesionalne masaže čine ovo odredište idealnim za obiteljski odmor i opuštanje ili za zdravstveni turizam. Hotel Matija Gubec idealan je za bijeg od gradske užurbanosti i stresa pa je aktivacija kampanje u Zagrebu za vrijeme Adventa bila višestruko učinkovita.

Hotel Matija Gubec smješten je niti sat vremena vožnje od Zagreba, što ga čini idealnom destinacijom za dnevni ili vikend odmor za sve stanovnike Zagreba. Uz to, najveći dio domaćih turista u Hrvatskoj dolazi upravo iz Zagreba, stoga je Zagreb činio idealnu lokaciju za oglašavanje.

Kao termin oglašavanja odabran je Advent, ne samo zbog izrazito povećane frekvencije ljudi na ulicama, nego i zbog karakteristika prolaznika u tom periodu. Naime, posjetitelji Adventa samim dolaskom na Advent iskazuju interes za putovanja, naročito kratkotrajne prirode s obzirom na to da Zagreb u tom periodu bilježi izrazito visok porast dolazaka i noćenja. Iz tog razloga, Advent je idealna prilika za privlačenje posjetitelja iz drugih dijelova Hrvatske koji imaju naviku kratkoročnih putovanja, kao i Zagrepčana koji u povećanom broju izlaze na ulice grada povodom najvećeg događanja u Zagrebu, a i u Hrvatskoj općenito.

Kampanja je provedena u udarnim terminima Adventa uz korištenje Dark Mode-a za povećanu vidljivost, a dijelili su se letci s opisom ponude. S obzirom na period i mjesto oglašavanja ostvaren je izvrstan doseg te je podijeljena zadovoljavajuća količina letaka, a velik dio publike očekivano je iskazao velik interes za ponudu Hotela Gubec, a toplice i welness sadržaji pokazali su se idealnima za zimski period.

Rezultati kampanje izravno su se pokazali i na prodaji pa je zabilježen povećan broj rezervacija i ispunjenost kapaciteta Hotela Matija Gubec.