Da, ljubavna ekonomija porasla je za 17%, ali u cijeloj toj priči postoji i pomalo zaboravljena skupina, koja također ima potrošački potencijal koji se može iskoristiti pametnim oglašavanjem.

Još se sjećam studentskih dana kad bi se svake veljače, bez obzira na to što su ispitni rokovi, nekoliko studenata (zajedno i s jednim profesorom) sličnih stavova okupilo na druženju zvanom ”Antivalentinovo”, gdje bi se umjesto ljubavi širili zvuci punk glazbe kao otpora komercijalnom Danu zaljubljenih. Ne znam je li se tradicija održala, a daleko od toga da su bili originalni, ni što se naziva, ni što se ideje tiče, ali upravo iz toga proizlazi zaključak – postoji cijelo tržište samaca koji aktivno izbjegavaju sve ponude za Valentinovo i rado će se prikloniti brendu koji pokaže razumijevanje i za njih.

Kad ćeš se ženit’?

Zašto je danas idealno vrijeme za oglašavanje samcima? Ukratko, danas je mnogo društveno prihvatljivije biti samac. Iako nam je svima dobro poznato pitanje iz naslova ovog odlomka, ono većinom ostaje ograničeno na dosadne tetke na obiteljskim okupljanjima i na naše bake koje nam ipak samo žele dobro. Ali sama činjenica da se ima kome postaviti to pitanje govori dovoljno o tome da danas ljudi ne stupaju olako u veze zbog društvenog pritiska i nije im problem pronaći sreću u samoći.

Stoga i brendovi mogu oglašavanjem prikazati život bez partnera u pozitivnom svjetlu i potaknuti kupce da počaste sami sebe jer to zaslužuju, na taj način generirajući velik promet od strane sretnih samaca. Štoviše, čak 30% žena koje nisu u vezi žele kupiti lijep poklon za sebe na Valentinovo.