Nova kampanja: Lika je lik

03. 08. 2020.|Kampanje|

Znate li za legendu po kojoj je Lika dobila ime? Legenda kažu kako su bile dvije sestre, od kojih je jedna bila jako boležljiva. Dok je tražila lijeka, napije se vode kod Ribnika, a bol krene nestajati. U tom trenutku shvatila je kako je ta voda lijek (lik), pa je stoga cijeli kraj prozvan

Foodie case study

11. 05. 2020.|Kampanje|

Foodie je skup restorana brze hrane koji nemaju u ponudi samo klasična brza jela, nego i skuhanu hranu i specijalitete iz različitih kuhinja, a sve po pristupačnim cijenama. Smješteni su u shopping centrima, njihovi dnevni meniji i bogata ponuda jela mogu zadovoljiti sve one koji su u potrazi za brzim i ukusnim obrokom, a time

Konzum: Shop like a local

20. 04. 2020.|Kampanje|

U sklopu velike nacionalne kampanje ''Shop like a local'' koja je imala za namjeru podizanje svijesti o Konzumovom brendu kod stranih turista i privlačenje turista u Konzumove poslovnice, kao jedan od OOH kanala odabrane su Hodajuće reklame. Sama kampanja imala je jednostavnu i vrlo jasnu komunikacijsku poruku koja kod turista može izazvati snažnu reakciju. Uostalom,

Studenac akcija na plažama

20. 04. 2020.|Kampanje|

Trgovački lanac Studenac jedan je od vodećih maloprodajnih lanaca na području Istre i Dalmacije s preko 400 prodavaonica, a originalnost oglašivačke komunikacije zasigurno je pridonijela navedenom uspjehu. Studenac je prošlog ljeta odlučio iskoristiti plaže za promoviranje ponude u svojim trgovinama. Na taj način, iskorištava se optimalan moment za oglašavanje, jer turisti nerijetko ogladne na plažama