Foodie je skup restorana brze hrane koji nemaju u ponudi samo klasična brza jela, nego i skuhanu hranu i specijalitete iz različitih kuhinja, a sve po pristupačnim cijenama. Smješteni su u shopping centrima, njihovi dnevni meniji i bogata ponuda jela mogu zadovoljiti sve one koji su u potrazi za brzim i ukusnim obrokom, a time su i idealna destinacija za turiste na ljetovanju.

Upravo na turiste bila je usmjerena i njihova kampanja kojom su promovirali dnevne menije po povoljnim cijenama u poslovnici u pulskom Max City-u. Cijeli plakat bio je na engleskom jeziku kako bi se što bolje zahvatila ciljana publika, uključujući i istaknutu cijenu dnevnog menija koja je bila izražena u eurima.

Kako bi se postigla što veća vidljivost, naročito kod ciljane skupine stranaca, Food City je odlučio iskoristiti lokacijsku fleksibilnost hodajućih reklama i kampanju aktivirati na plažama u okolici Pule u jutarnjim satima.

Rezultati

Promotori su u kampanji dijelili i vouchere kojima su označavali popust prilikom dolaska u restoran. Većina kupača je u kampanji iskoristila navedeni voucher zbog lokacijske blizine i potrebom za ručkom te se time povećao sami broj gostiju.

Na taj način svim kupačima pružena je jednostavna alternativa za ručak tog dana. Interaktivnost promotora iskorištena je za davanje uputa za dolazak do Max City-a, pa su za promociju selektirani promotori s dobrim znanjem engleskog jezika i educirani za što učinkovitije pružanje uputa.