U sklopu velike nacionalne kampanje ”Shop like a local” koja je imala za namjeru podizanje svijesti o Konzumovom brendu kod stranih turista i privlačenje turista u Konzumove poslovnice, kao jedan od OOH kanala odabrane su Hodajuće reklame.

Sama kampanja imala je jednostavnu i vrlo jasnu komunikacijsku poruku koja kod turista može izazvati snažnu reakciju. Uostalom, pojedini turisti dolaze iz predjela koji su i sami turistička odredišta u većoj ili manjoj mjeri, a svi su već dobro upoznati s tim da različita pravila vrijede za lokalno stanovništvo i za turiste, te da često cjenovno lošije prođu slabije upoznati turisti. Upravo stoga porukom ”Shop like a local” odaje se dojam sigurnosti i ističe se pozicija Konzuma kao prvog odabira domaćih kupaca.

Iako su kampanjom dominirali i veliki billboardi postavljeni na nekoliko lokacija diljem ciljanih gradova i prometnica, postojala je potreba za oglašavanjem u gradskim jezgrama koje su najpopularnije turističke destinacije. U tu svrhu odabrane su Hodajuće reklame upravo zbog svoje dostupnosti i mobilnosti. Na taj način, Konzum je ostvario prisutnost na svim najatraktivnijim turističkim lokacijama u Istri, Kvarneru ali i u Splitu. Kampanja je provedena u Splitu, Umagu, Rovinju, Poreču, Medulinu, Puli i Vrsaru.

Popodnevni i večernji sati bili su idealno vrijeme za aktivaciju kampanje u starim gradskim jezgrama gdje je frekvencija prolaznika izrazito visoka. Također, s obzirom na to da ne postoji velika mogućnost zakupa oglasnih površina na tim lokacijama, hodajuće reklame se pokazuju idealnim medijem za uže gradske zone, rive i šetnice.

Zahvaljujući ugrađenom osvjetljenju reklama, kampanja se provodila i u dnevnim i u večernjim satima te se na taj način zahvatilo turiste različitih navika. S obzirom na dobru rasprostranjenost Konzumovih trgovina, interaktivnost promotora igrala je važnu ulogu u usmjeravanju turista te je na taj način povećan stupanj konverzije na ciljanim lokacijama.

Zabilježene su izrazito pozitivne reakcije turista te je sama kampanja prošla vrlo uspješno gdje se Konzum uspješno pozicionirao kao brend kojem lokalno stanovništvo vjeruje, a samim time i strani posjetitelji.