Znate li za legendu po kojoj je Lika dobila ime? Legenda kažu kako su bile dvije sestre, od kojih je jedna bila jako boležljiva. Dok je tražila lijeka, napije se vode kod Ribnika, a bol krene nestajati. U tom trenutku shvatila je kako je ta voda lijek (lik), pa je stoga cijeli kraj prozvan Lika.

Iako Lika često nije prva asocijacija ljudima na riječ turizam, ova kampanja pokazuje nam kako ima mnogo za ponuditi. Osim dobro poznatih Plitvičkih jezera, Lika je idealna destinacija za sve one kojima bi dobro došao svjež zrak i odmor u prirodi. Ali nije Lika samo za miran odmor, planinski krajolik i burne rijeke idealne su za adrenalinski turizam koji je sve popularniji. Planinarenje, kajakarenje ili paragliding, Lika ima sve, a takva tjelesna rekreacija također će povoljno utjecati i na zdravlje. S obzirom na užurbanost svakodnevnog života koju mnogi ljudi doživljavaju, vjerujemo kako je odmor u Lici upravo ono što treba većini stanovnika Zagreba.

Upravo zato TZ grada Gospića i TZ općine Plitvička Jezera odlučili su se na aktivaciju kampanje u Zagrebu putem Hodajućih reklama. Naš medij pruža jedinstvenu mogućnost interakcije i kroz razgovor potiče ljude na razmišljanje. Uz to su za kampanju pripremljeni posebni letci, a dosadašnje reakcije pokazuju kako ljudi o Lici imaju izrazito pozitivno mišljenje. Sigurni smo kako će dobar dio stanovništva spas od gradske gužve potražiti upravo u ličkim predjelima i tamo pronaći ”lik” za dušu i tijelo. Potražite i vi naše promotore i doznajte zašto je baš Lika idealna destinacija za vas.