Trgovački lanac Studenac jedan je od vodećih maloprodajnih lanaca na području Istre i Dalmacije s preko 400 prodavaonica, a originalnost oglašivačke komunikacije zasigurno je pridonijela navedenom uspjehu.

Studenac je prošlog ljeta odlučio iskoristiti plaže za promoviranje ponude u svojim trgovinama. Na taj način, iskorištava se optimalan moment za oglašavanje, jer turisti nerijetko ogladne na plažama i u potrazi su za brzim obrokom ili osvježenjem.

Također, turisti na plažama su opuštenog raspoloženja i puno više su otvoreniji za komunikaciju. U odnosu na oglašavanje na standardnim površinama i rutama u gradovima, na plaži zaista kao da ne postoji vremensko ograničenje za interakciju jer posjetitelji nigdje ne žure.

Kako je zakup medija na plažama obično problematičan i nema mnogo dostupnih oglasnih površina za vanjsko oglašavanje, a i sam zakup takvih površina generira impresije na samo određene periode dana kada će posjetitelji vidjeti površinu, dok je ostatak dana i noći plaža prazna.

Hodajuće reklame su fleksibilan mediji i aktivacija u pojedinim vremenima u danu ili kombiniranje više ruta (npr. plaža popodne, riva navečer) je puno više isplativija.

Kampanja se provodila u Podstrani i promovirala lokalnu poslovnicu, a kombinacijom engleskog i hrvatskog jezika na plakatu i jasnim isticanjem svih akcijskih proizvoda, osigurano je kako je plakat razumljiv svim posjetiteljima plaže. Turisti najčešće na povratku u smještaj žele obaviti usputnu kupnju i ovo je sjajan podsjetnik za njih.

Uz oglašavanje na plaži, promocija je uključivala i podjelu letaka s ponudom i adresom prodavaonice, kako bi svi prolaznici dobili trajni podsjetnik na ponudu te kako bi se na taj način osigurao što veći stupanj konverzije.

Reakcije posjetitelja plaže bile su izrazito pozitivne jer je kampanja dobro odgovorila na trenutne potrebe većine njih i pružila im izvrsno rješenje po dobrim cijenama.