Plaže

Hrvatske plaže godišnje posjeti preko 10.000.000 turista

Budite tamo gdje drugi nisu

Plaže su iznimno posjećene lokacije, ali bez mnogo oglasnih površina. Stoga će se Vaša oglašivačka poruka na našem mediju jasno istaknuti.

Iskoristite faktor iznenađenja kako bi generirali izrazito visoku vidljivost i ostvarite interakciju izravnim kretanjem među ljudima.

Idealan oglašivački moment

Ljudi se na plažama u pravilu dugo zadržavaju, a česta je praksa i nakon boravka na plaži posjetiti trgovinu stoga se oglašavanjem kupce može zahvatiti u posljednjoj vremenskoj točki prije odluke.

S obzirom na ograničenu ponudu prehrambenih artikala na plažama, idealan je trenutak i za sampling proizvoda. Ponudite kupačima osvježenje i osigurajte da se idući put vrate na plažu s Vašim proizvodom!

Retencija poruke

Kupači su na plažama u pravilu u izrazito opuštenom stanju što doprinosi boljem primanju oglašavanja i dužem pamćenju reklamnih poruka.

Na plažama je ujedno veća vjerojatnost uzimanja letaka zbog veće opuštenosti i prijemčivosti.

 

Sampling

Idealan trenutak za sampling proizvoda je upravo na plažama. Hodajuće reklame osiguravaju da s promocija odvija u odličnim uvjetima (distribucija proizvoda na plažu, dozvole za oglašavanje, koordinatori, rashladni uređaji itd.).