Sampling proizvoda jedan je od dokazanih načina podizanja brand awarenessa i povećanja prodaje. Čak 65% kupaca kupit će proizvod za koji dobiju besplatan uzorak, a 58% će ponoviti kupnju. Osim toga, sampling generira i dodatne impresije kroz usmenu predaju – 59% kupaca će preporučiti proizvod prijateljima na temelju besplatnog uzorka.

S druge strane, pandemija je promijenila navike odlaska u trgovinu, te se obavlja manje većih kupovina na tjednoj bazi umjesto više manjih kao prije. Uz to, kupovina se obavlja brzo, bez neptrebnog zadržavanja, a otvoreni proizvodi kad je riječ o samplingu manje su privlačni kupcima. Zbog toga, ”in store” sampling više nije toliko učinkovit kao prije, ali još postoje načini generiranja pozitivnih učinaka samplinga – outdoor promocije.

Outdoor promocije pogodne su za sve zapakirane proizvode, za koje su in store promocije ionako manje učinkovite – zašto bi kupci kupili taj proizvod prije nego ga isprobaju ako su ga već dobili besplatno unutar same trgovine, a rijetko tko odluči se na licu mjesta raspakirati i konzumirati proizvod, ako je to uopće moguće.

Na ljeto, idealna lokacija za sampling su parkovi, koji bilježe znatan porast u kretanju prolaznika. U parkovima su ljudi u opuštenom stanju, pa će rado stupiti u interakciju s promotorima i biti spremniji isprobati novi proizvod. Iz tih razloga, parkovi su idealna lokacija za promicanje brand awarenessa u ljetnom periodu putem samplinga.

Još jedna idealna lokacija su plaže, koje ljeti bilježe na milijune posjetitelja u Hrvatskoj. Kupači su na plažama u pravilu također u izrazito opuštenom stanju što doprinosi boljem primanju oglašavanja i dužem pamćenju reklamnih poruka, a rado će uzeti i uzorak proizvoda, naročito zbog manje dostupnosti takvih sadržaja na plaži.

Zašto odabrati parkove i Hodajuće reklame? Prije svega, nema troškova zakupa lokacije jer su sve dozvole već osigurane s naše strane za regularne promocije, a nema ni pregovaranja s različitim lancima – dogovorite sve lokacije na jednom mjestu.

Naša infrastruktura pruža podršku za transport materijala ukoliko je potrebno, ali najvažnije, i za skladištenje materijala između promocija i učinkoviti transport na promociju. Uzorke dijele educirani promotori s dugim iskustvom promoviranja, a sama promocija biti će izrazito vidljiva zbog karakteristika reklama. Pritom nema izvedbe i planiranja pultova, a jednako tako ne morate čekati da prolaznici priđu vama, nego naši promotori prilaze njima što uvelike povećava stopu uzimanja uzorka i interaktivnosti promocije.

Osigurajte visok broj impresija i visoku stopu uzimanja uzorka te povećajte brand awareness i prodajne rezultate – idealno je vrijeme za to.