Muškarci su s Marsa, žene s Venere. Drugim riječima, postoje određene urođene rodne razlike koje su potencirane društveno uvjetovanim očekivanjima i razlikama u odgoju i socijalizaciji dječaka i djevojčica, a kasnije muškaraca i žena. Ne ulazeći sad u uvijek aktualne rasprave o sposobnostima, u ovom članku ipak ćemo se pozabaviti nečim znatno manje kontroverznim, ali ne i manje važnim – razlikama kad je riječ o oglašavanju.

Zašto uopće paziti na to?

Kao prvo, žene u startu čine 50% tržišta zbog općenite raspodjele spolova u populaciji. Ali taj postotak najmanje je impresivan od onih koji nas trebaju zanimati. Stara izreka kaže, muškarac drži jedan kut kuće, a žena ostala tri, što se pokazuje točnim ako uzmemo u obzir potrošnju kućanstva – procjenjuje se kako žene utječu na gotovo 80% odluka o kupovini! S druge strane, zabrinjavajuć postotak je kako 91% žena smatra kako ih oglašivači ne razumiju. Iz ovoga je vidljivo da još postoji visok potencijal za unaprjeđenje oglašavanja ženama.

Žene podržavaju ono u što vjeruju

Prema Holmes Report-u, žene znatno više od muškaraca pokazuju podršku nekoj inicijativi do koje im je stalo kupovinom proizvoda od strane tvrtki koje su u skladu s tim vrijednostima. Drugim riječima, 85% žena ostat će lojalni kupci ako u brendu prepoznaju svoje vrijednosti.