Otvorenja
Neka svi znaju za Vašu novu poslovnicu!
![otvorenje-ccc-hodajuce-reklame1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/04/otvorenje-ccc-hodajuce-reklame1.jpg)
Ciljana skupina
Ciljajte isključivo populaciju koja živi ili prolazi u blizini poslovnice. Iskoristite mogućnost interakcije promotora i oglašavajte lokalno. Uštedite na budžetu i budite sigurni da je to Vaša ciljana skupina.
Lokacije
Neovisno o lokaciji novootvorene poslovnice, hodajuće reklame su dostupne na svakoj lokaciji.
Uočljivost
Iskoristite i do 800% veću uočljivost u odnosu na ostale medije i u vrlo kratkome vremenu potaknite visok stupanj konverzije.
Istaknite popuste
Istaknite popuste povodom otvorenja i dodatno potaknite interakciju.
Interakcija
Uz dijeljenje letaka, iskoristite mogućnost interakcije putem educiranih promotora.
Ispričajte svoju priču u potpunosti.
![otvorenje-dm-hodajuce-reklame](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/04/otvorenje-dm-hodajuce-reklame.jpg)
![otvorenje-ht-hodajuce-reklame](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/04/otvorenje-ht-hodajuce-reklame.jpg)
Popusti povodom otvorenja
Aktivirajte kampanju za otvorenje poslovnice koja će imati dodatne efekte za visoku stopu konverzija. Uz popuste, moguće je istaknuti i ostale pogodnosti ili događanja u poslovnici povodom otvorenja, poput ponude hrane i pića za kupce ili nagradne igre.
Uspješna otvorenja
Provjerite nekoliko uspješnih otvorenja!