Novi Studenac u Rijeci!

18. 05. 2020.|Novosti|

Studenac je u petak otvorio potpuno novu poslovnicu u Rijeci na adresi Rudolfa Tomšića 15b. Novi Studenac smjestio se tako u neposrednoj blizini nekoliko fakulteta, poput Tehničkog fakulteta i Medicinskog fakulteta. Ujedno je riječ o lokaciji bez prejake neposredne konkurencije, stoga je optimalna za novu prodavaonicu. S obzirom na to da je riječ o potpuno

Otvorenje preuređenog Tommy maximarketa u srcu Rijeke

18. 05. 2020.|Novosti|

Nakon uspješnog povratka na noge u Puli, premjestili smo se na Kvarner, točnije u Rijeku, gdje smo imali zadatak otvoriti preuređenu poslovnicu Tommya. Tommy je već duže vremena prisutan na području Rijeke, a jedan od maximarketa smješten je na Trgu Ivana Koblera u sklopu robne kuće Korzo. Kako bi se kvaliteta usluge uvijek držala na

Povratak na noge!

04. 05. 2020.|Novosti|

Hodajuće reklame vratile su na noge – doslovno. Naravno, mislimo na noge naših dragih promotora koji su danas u Puli odradili prvu promociju nakon popuštanja mjera koje je omogućilo ponovno provedbu promotivnih aktivnosti na otvorenom. Naši promotori danas su sudjelovali u otvorenju Mane na Verudi, a pozitivne reakcije javnosti potvrdile su nam da su outdoor

Gostovanje u podcastu Atomski Marketing

27. 04. 2020.|Novosti|

Imali smo prilike sudjelovati na web podcastu kanala Atomski marketing. Uvijek nam je drago kad možemo podijeliti svoja iskustva s pokretanjem poslovanja i izazovima s kojima smo se suočavali, ali i predstaviti svoj medij i kako su nastajale neke nove značajke. Što su točno Hodajuće reklame, kako su nastale, o planiranju bez

BROŠURA: Marketing za vrijeme korona virusa

03. 04. 2020.|Novosti|

Trenutno se suočavamo s dosad neviđenim izazovom koji iz temelja mijenja sve naše postupke, navike i vjerovanja. U tako promijenjenoj okolini, propituju se prethodno učinkovite marketinške strategije. Odgovornost više nije samo prema brendu ili kompaniji, sad je ona više društvena nego bilo kada prije. U tako izmijenjenim okolnostima, možete se osjećati izgubljeno, možda više niste

NOVO: Naglavne reklame!

01. 04. 2020.|Novosti|

EDIT: Tekst je objavljen u sklopu 1. travnja, dana posvećenog šalama. Hodajuće reklame ovih dana rade punom parom na potpuno inovativnom konceptu - naglavne reklame. Sam razvoj prototipa trajao je 18 mjeseci. Trenutno je još u testnoj fazi jer se očekuje znatnije reduciranje mase proizvoda koja sada iznosi samo 24,6 kg (bez baterije). "Ovo je

UPDATE: Reakcija na širenje epidemije korona virusa

16. 03. 2020.|Novosti|

Hodajuće reklame aktivno i odgovorno prate informacije o širenju epidemije COVID-19 uzrokovane novim korona virusom. Oduvijek smatramo kako su ljudi najveće bogatstvo i sukladno tome donosimo preventivne mjere kojima svoje poslovanje adaptiramo novonastaloj situaciji. UPDATE: Sve kampanje na otvorenom i u zatvorenom prostoru su odgođene. Sve ostale usluge kreativne agencije su i dalje dostupne. Molimo

Media Kit 2020

19. 02. 2020.|Novosti|

  Impresije U novome media kitu 2020 nudimo nekoliko ključnih noviteta. Slušajući želje klijenata, od sredine prošle godine krenuli smo s testiranjem (kako hardverskim, tako i softverskim) rješenja koja će uspješno brojati prolaznike i analizirati prolaznika po spolu i godinama. I kao najveća novost, početkom ove godine smo rješenje usavršili i pustili u rad! Postali smo

Događaj: Karnevali 2020

05. 02. 2020.|Novosti|

  Riječki karneval Iskoristite priliku oglašavati se na najvećem karnevalu u Hrvatskoj. Riječ je naravno o Rijeci, koja je ove godine ujedno i Europska prijestolnice kulture. Budite dio događanja na karnevalu svaki vikend, a nipošto ne propustite biti dio velike međunarodne povorke 23.02. na kojoj se očekuje preko 100.000 posjetitelja! Samoborski fašnik Samoborski fašnik ove

VIDEO: Studenac otvorio u Šibeniku i Trilju!

12. 11. 2019.|Novosti|

  Studenac nastavlja s novim standardima uređenja prodavaonica! Ovih dana Studenac je u Šibeniku otvorio svoju novu prodavaonicu. Kako kažu iz Studenca, nude veliki izbor namirnica i uvodi novi To Go koncept prilagođen ubrzanom načinu života. Za ovu prigodu je Studenac opet iskoristio uočljive hodajuće reklame kako bi stanovnike Šibenika i Trilja informirali