Tips & Tricks: Kako iskoristiti interakciju

11. 01. 2021.|Tips & Tricks|

Hodajuće reklame interaktivan su medij koji uz visoku vidljivost omogućava i izravan kontakt s potencijalnim kupcima. Ta interaktivnost može imati brojne primjene i obogatiti kampanju dodatnim funkcionalnostima koji mogu imati izravne prodajne učinke. U nastavku donosimo nekoliko primjera dobre prakse

Oglašavanje optika u krugu poslovnice

09. 11. 2020.|Tips & Tricks|

S obzirom na visoku razgranatost optika, unatoč mogućim preferencijama dio kupaca zasigurno će se odlučiti za najbližu opciju, a ako su optike izjednačene po ostalim karakteristikama, prednost će zasigurno dobiti

Oglašavanje optika ciljnim skupinama

09. 11. 2020.|Tips & Tricks|

Prema posljednjim podacima preko 60% ljudi nosi naočale. Samim time, ciljana skupina prilikom oglašavanja izrazito je široka. S jedne strane to znači kako je brand awareness kampanju moguće aktivirati na

Pretvorite lokalca u kupca!

16. 07. 2020.|Tips & Tricks|

Donosimo nekoliko savjeta kako lokalnim oglašavanjem privući više kupaca. 1 Distribucija letaka Neposredna interakcija s promotorom je velika prednost koju možete iskoristiti. Letak može biti vrlo učinkovit okidač nakon viđene

Kada aktivirati kampanju tijekom ljeta?

02. 06. 2020.|Tips & Tricks|

Ljeto je razdoblje kad su ljudi prvenstveno izvan svojih domova, bilo to na plaži ili na ulicama. U skladu s tim, vanjsko oglašavanje postaje izuzetno učinkovito. Sama učinkovitost oglašavanja uvelike

Gradske jezgre

20. 04. 2020.|Tips & Tricks|

Ljeti su OOH promocije izrazito učinkovite zbog povećanog broja ljudi na ulicama, međutim često su na najatraktivnijim lokacijama OOH mediji najmanje dostupni. Riječ je naravno o gradskim jezgrama, lokacijama koje

Primajte novosti