Case Study: Tjedne akcije u Studencu

29. 10. 2021.|Case studies|

Studenac, najveći maloprodajni lanac na jadranskoj obali i među vodećima u Hrvatskoj, ove godine započeo je širenje i u Zagrebu. Do sada je otvoreno već 6 poslovnica, a većina ih je smještena u samom centru Zagreba na najatraktivnijim lokacijama. Kao

CASE STUDY: Pik Vrbovec – Pik&Go

29. 06. 2021.|Blog, Case studies|

PIK&GO su inovativne mesne grickalice iz PIK Vrbovca i najbolji izbor za sve prilike kada je potrebna dodatna energija. Ne sadrže gluten, soju, konzervanse, pojačivače okusa i umjetna bojila. PIK&GO

CASE STUDY: Medo-flor rođendanska kampanja

08. 06. 2021.|Case studies|

Medo-flor, hrvatski proizvođač pčelinjih proizvoda, pokrenuo je povodom 25 godina postojanja veliku brand awareness kampanju kako bi proslavio rođendan brenda. Kako bi se maksimalno povećala vidljivost na razini cijele države,

CASE STUDY: CCC

02. 06. 2021.|Case studies|

CCC je najveća maloprodajna kompanija za obuću na području srednje Europe i jedan od najvećih proizvođača obuće u Europi. U Hrvatskoj trenutno posluju čak 24 poslovnice, a Hodajuće reklame sudjelovale

Case study: Studenac COOL kartica

15. 04. 2021.|Case studies|

Studenac je na ljeto odlučio uvesti loyalty karticu koja članovima nudi posebne pogodnosti poput nižih cijena. Loyalty kartice nisu novina u području maloprodajnih lanaca, ali Studenac je i dalje uspio

VIDEO Case Study: Baraćeve špilje

18. 03. 2021.|Case studies|

Baraćeve špilje - Barac caves se nalaze na sat i pol vožnje od Zagreba i ovom kampanjom su mnogi Zagrepčani odlučili pametno iskoristiti vikend! Pročitajte cijelu studiju slučaja ovdje.

Case Study: Baraćeve špilje

03. 03. 2021.|Case studies|

U Rakovici se nalazi oko 150 špilja od kojih se većina već istražuje, ali jedne od rijetkih čovjeku dostupnih špilja su Baraćeve špilje. Baraćeve špilje zapravo imaju tradiciju turizma dugu

Case study: Mesnica Ravlić

03. 03. 2021.|Case studies|

Bliži nam se Uskrs, a obitelji polako kreću planirati svoju uskršnju košaricu. Procjene su kako se povodom Uskrsa pojede otprilike 1.600 tona šunke, a više nego u ostalim mjesecima raste

Case study: Atlas Travel

02. 03. 2021.|Case studies|

Iako je najpopularniji period za godišnje odmore i putovanja ljeto, planiranje se često odvija u ranijim mjesecima. To vrijedi i ove godine te istraživanja pokazuju da se unatoč pandemiji već

Primajte novosti