CASE STUDY: Dukatos Selection
Dukat je prošlog ljeta proširio asortiman grčkog tipa jogurta i predstavio novu liniju pod nazivom Dukatos Selection. Ovu liniju čine tri proizvoda koja spajaju kremastu teksturu grčkog tipa jogurta s bogatim, profinjenim okusima kave, kokosa i vanilije. S obzirom na
Case Study: Jistra Adventures
Često čujemo da Hrvatska ima za ponuditi samo sunce i more, ali istina je da je ponuda zapravo poprilično bogatija, a nema sumnje da turisti po dolasku traže upravo načine
CASE STUDY: Studenac just around the corner
Uslijed dolaska brojnih novih posjetitelja u Hrvatsku, ljeti dolazi do drastičnih izmjena u snazi brendova, što se poajviše odražava na retail sektor. Studenac je najveći maloprodajni lanac na Jadranu i
Case Study: Dukat predstavio Super Smoothie
Dukat je prošlog ljeta na tržište izbacio potpuno novi liniju proizvoda, b.Aktiv LGG® Super Smoothie, prvu liniju mliječnih smoothieja na tržištu sa supersastojcima. Prvi u nizu bio je Super Smoothie
CASE STUDY: Henkel sampling na plažama
Henkel je prošlog ljeta predstavio novi asortiman trenutačnih ljepila za potrošače. Tim povodom aktivirana je kampanja koja je za cilj imala osvijestiti potrošače o popravljanju i ponovnom korištenju. Cilj
Case Study: Tjedne akcije u Studencu
Studenac, najveći maloprodajni lanac na jadranskoj obali i među vodećima u Hrvatskoj, ove godine započeo je širenje i u Zagrebu. Do sada je otvoreno već 6 poslovnica, a većina ih
Priča o uspjehu: Pappar – dovedite goste u restoran!
Pappar bistro&bar smjestio se u Bundek Centru, na atraktivnoj lokaciji u blizini mnoštva poslovnih objekata, ali i najvećeg parka u Novom Zagrebu, Bundeka. Dolaskom toplijeg vremena, upravo park Bundek iskorišten
CASE STUDY: Pik Vrbovec – Pik&Go
PIK&GO su inovativne mesne grickalice iz PIK Vrbovca i najbolji izbor za sve prilike kada je potrebna dodatna energija. Ne sadrže gluten, soju, konzervanse, pojačivače okusa i umjetna bojila. PIK&GO
CASE STUDY: Medo-flor rođendanska kampanja
Medo-flor, hrvatski proizvođač pčelinjih proizvoda, pokrenuo je povodom 25 godina postojanja veliku brand awareness kampanju kako bi proslavio rođendan brenda. Kako bi se maksimalno povećala vidljivost na razini cijele države,