CASE STUDY: Dukatos Selection
Dukat je prošlog ljeta proširio asortiman grčkog tipa jogurta i predstavio novu liniju pod nazivom Dukatos Selection. Ovu liniju čine tri proizvoda koja spajaju kremastu teksturu grčkog tipa jogurta s bogatim, profinjenim okusima kave, kokosa i vanilije. S obzirom na
Case Study: Jistra Adventures
Često čujemo da Hrvatska ima za ponuditi samo sunce i more, ali istina je da je ponuda zapravo poprilično bogatija, a nema sumnje da turisti po dolasku traže upravo načine
CASE STUDY: Studenac just around the corner
Uslijed dolaska brojnih novih posjetitelja u Hrvatsku, ljeti dolazi do drastičnih izmjena u snazi brendova, što se poajviše odražava na retail sektor. Studenac je najveći maloprodajni lanac na Jadranu i
Case Study: Dukat predstavio Super Smoothie
Dukat je prošlog ljeta na tržište izbacio potpuno novi liniju proizvoda, b.Aktiv LGG® Super Smoothie, prvu liniju mliječnih smoothieja na tržištu sa supersastojcima. Prvi u nizu bio je Super Smoothie
CASE STUDY: Henkel sampling na plažama
Henkel je prošlog ljeta predstavio novi asortiman trenutačnih ljepila za potrošače. Tim povodom aktivirana je kampanja koja je za cilj imala osvijestiti potrošače o popravljanju i ponovnom korištenju. Cilj
Case Study: Tjedne akcije u Studencu
Studenac, najveći maloprodajni lanac na jadranskoj obali i među vodećima u Hrvatskoj, ove godine započeo je širenje i u Zagrebu. Do sada je otvoreno već 6 poslovnica, a većina ih
Priča o uspjehu: Pappar – dovedite goste u restoran!
Pappar bistro&bar smjestio se u Bundek Centru, na atraktivnoj lokaciji u blizini mnoštva poslovnih objekata, ali i najvećeg parka u Novom Zagrebu, Bundeka. Dolaskom toplijeg vremena, upravo park Bundek iskorišten
CASE STUDY: Pik Vrbovec – Pik&Go
PIK&GO su inovativne mesne grickalice iz PIK Vrbovca i najbolji izbor za sve prilike kada je potrebna dodatna energija. Ne sadrže gluten, soju, konzervanse, pojačivače okusa i umjetna bojila. PIK&GO
CASE STUDY: Medo-flor rođendanska kampanja
Medo-flor, hrvatski proizvođač pčelinjih proizvoda, pokrenuo je povodom 25 godina postojanja veliku brand awareness kampanju kako bi proslavio rođendan brenda. Kako bi se maksimalno povećala vidljivost na razini cijele države,
Primajte novosti