Neka bude rozo ili kako ne oglašavati ženama

25. 02. 2021.|Blog|

Muškarci su s Marsa, žene s Venere. Drugim riječima, postoje određene urođene rodne razlike koje su potencirane društveno uvjetovanim očekivanjima i razlikama u odgoju i socijalizaciji dječaka i djevojčica, a kasnije muškaraca i žena. Ne ulazeći sad u uvijek aktualne

Ponovno otvoreni!

17. 02. 2021.|Blog|

Od 15. veljače epidemiološka slika Hrvatske konačno je postala dovoljno povoljna za prva opreznija popuštanja na koja su mnogi građani nestrpljivo čekali. Ipak, ni navedene mjere nisu u potpunosti zadovoljile

Ove veljače pokažite ljubav… prema samcima!

10. 02. 2021.|Blog|

Da, ljubavna ekonomija porasla je za 17%, ali u cijeloj toj priči postoji i pomalo zaboravljena skupina, koja također ima potrošački potencijal koji se može iskoristiti pametnim oglašavanjem. Još se

U oglašavanju i ratu nema pravila

08. 02. 2021.|Blog|

U članku pod radnim naslovom: ''vidi ovog gdje je stavio oglas'' donosimo neka razmatranja o oglašavanju u blizini konkurencije – kad, kako i je li to uopće prikladno? Ali prvo,

Srce ne laže, a ne lažu ni brojke

04. 02. 2021.|Blog|

Stigla nam je i veljača, popularno zvana mjesecom ljubavi (u sjajnom marketinškom pokušaju da se poveća potrošnja kroz duži period), naravno, zbog Valentinova. Praznika ljubavi za koji mnogi koriste priliku

COVID povećalo: FMCG

03. 02. 2021.|Blog|

Koronavirus je utjecao na brojne industrije i promijenio ekonomsku sliku cijelog svijeta. Neke grane prošle su lošije kao primjerice nesretni ugostitelji koji su u trenutcima očaja planirali i otvoriti kafiće

Mediji kao dio oglašivačke poruke

26. 01. 2021.|Blog|

Oglašavanje nije samo utrka za brojkama. Da, impresije i cijena po impresiji su važni, ali postoje i bitne kvalitativne razlike u oglašavanju. Kupci će drugačije doživjeti istu oglašivačku poruku ako

Što nas čeka u 2021. godini?

25. 01. 2021.|Blog|

Protekla 2020. godina bila je godina brojnih izazova, kako za brendove, tako i za oglašivače. Iako su svi jedva čekali da završi, trenutno je 2021. godina krenula u istom, tmurnom

Impulsne kupnje i oglašavanje

11. 01. 2021.|Blog|

Prije svega, što su impulsne kupnje? Možemo ih definirati kao kupnju bilo koje stvari koja nije bila predviđena u budžetu. Bilo da je riječ o nečemu što bi osoba svejedno

Primajte novosti