CASE STUDY: Pik Vrbovec – Pik&Go

29. 06. 2021.|Blog, Case studies|

PIK&GO su inovativne mesne grickalice iz PIK Vrbovca i najbolji izbor za sve prilike kada je potrebna dodatna energija. Ne sadrže gluten, soju, konzervanse, pojačivače okusa i umjetna bojila. PIK&GO pakiranja su praktična i dostupna za svaku prigodu. Kampanja je

Humor u oglašavanju

01. 04. 2021.|Blog|

Smijeh je lijek, kaže poznata izreka, a vrijedi i kad je riječ o oglašavanju. Danas, u razdoblju pretrpanosti s informacijama to vrijedi više nego ikad. Smijeh je nešto što povezuje

Pomicanje sata i ponašanje potrošača

24. 03. 2021.|Blog|

Sljedeću nedjelju, 28.03. dolazi nam još jedno pomicanje sata, ovog puta na ljetno računanje vremena. I dok autor ovog teksta smišlja kako će nadoknaditi izgubljeni sat sna, većina ljudi u

Jesu li voucheri za ugostitelje učinkoviti?

23. 03. 2021.|Blog|

Kuponi i voucheri su jedan od najpoznatijih oblika privlačenja novih gostiju. Jednostavni su za izvedbu i ne zahtijevaju pretjeranu pripremu. Učinkovito su se zadržali na tržištu kao način poticanja kupnje

Proljetno čišćenje – za vaš marketing

17. 03. 2021.|Blog|

Topliji proljetni dani poticaj su mnogima za dobro poznato, veliko proljetno čišćenje. Za sve one koji toliko željno iščekuju čišćenje da bi najrađe i na poslu čistili, donosimo nekoliko savjeta

Proljetno oglašavanje

17. 03. 2021.|Blog|

Proljeće se budi, a polako i kupci. Dolaskom toplijeg vremena i dužih dana više se troši, a ljudi se upuštaju u razne aktivnosti. Proljeće je stoga idealno vrijeme i za

Uskrs u oglašavanju

10. 03. 2021.|Blog|

Uskrs je zadržao svoju pučku tradiciju i nema reputaciju komercijaliziranog praznika kao Božić. Manje je praznik darivanja, a više obiteljskog okupljanja i uživanja u jelu i piću. Ali u posljednje

Kakva nas sezona očekuje 2021?

02. 03. 2021.|Blog|

Blagajnica hoće ići na more, ali ima li za COVID test? Vremena su se promijenila i umjesto raspravljanja o tome tko ostavlja najviše ''manče'' i što ponuditi osim mora i

Primajte novosti