Od 14.06. do 14.07.2024.

Europsko nogometno prvenstvo

Europsko nogometno prvenstvo nam se vratilo, a Hrvatska će nastupiti još jednom, ovoga puta kao treća reprezentacija svijeta!

Emocije koje se pamte

Nogomet ima snažan emocionalni utjecaj na ljude. Oglašavanje tijekom događaja omogućuje oglašivačima da iskoriste tu emocionalnu povezanost kako bi svoju poruku ili proizvod povezali s pozitivnim osjećajima koje ljudi doživljavaju tijekom gledanja utakmica.

Paketi za fan zone!

Hodajuće reklame mogu se kretati kroz cijelu fan zonu, što vam omogućava da dosegnete visok broj prolaznika.

Provjerite pakete za fan zone!

Povećana potrošnja

Tijekom nogometnog prvenstva, potrošači često troše više novca na razne proizvode i usluge.

Retail lanci mogu iskoristiti ovu povećanu potrošnju tako što će lansirati posebne ponude, popuste i promocije kako bi privukli kupce.

Prigodni proizvodi

Za FMCG industriju, ovaj događaj otvara brojne mogućnosti za posebna limitirana izdanja različitih proizvoda.

Iskoristite i povećanu konzumaciju piva i bezalkoholnih napitaka i zahvatite svoju ciljanu publiku oglašavanjem u pravo vrijeme na pravim mjestima uz fleksibilnost Hodajućih reklama.

 

Fan zone = Povećana vidljivost

Svijest o brendu

Lansiranje kampanje tijekom ovog događaja omogućuje brendovima da iskoriste visoki broj posjetitelja kako bi povećali vidljivost svog brenda i poboljšali svijest o njihovim proizvodima.

Sampling proizvoda

Teško je naći bolji trenutak od nogometnog prvenstva za sampling proizvoda.

Opuštenost, sklonost prolaznika interakciji i visoka vidljivost su samo neki od parametara koji će osigurati sjajne rezultate kampanje.

Stvorite zajedništvo

Iskoristite ovu jedinstvenu priliku kako bi stvorili posebnu kampanju koja će potaknuti osjećaj pripadnosti i zajedništva među kupcima.

Upoznajte ih!

Svi naši promotori su educirani i za sampling kampanje!

Gdje i kada aktivirati kampanju?

Slobodno nas kontaktirajte kako bi prilagodili kampanju vašim potrebama.