Povodom velikog jubileja – 35 godina postojanja – Tokić je proslavio svoj rođendan kampanjom koja je istovremeno obuhvatila Zagreb, Split, Rijeku i Osijek. Cilj kampanje bio je podsjetiti vozače i ljubitelje automobila na Tokićevu dugogodišnju tradiciju, stručnost i prisutnost u cijeloj zemlji, ali i pozvati ih da se pridruže rođendanskoj proslavi putem Tokić mobilne aplikacije.
Četiri grada, ista poruka: 35 godina povjerenja na cesti
U sklopu kampanje, Hodajuće reklame pokrenute su u četiri najveća grada u Hrvatskoj, na prometnim i frekventnim lokacijama – u samim gradskim središtima, na trgovima i glavnim ulicama. Promotori su prolaznicima predstavljali kampanju i pozivali ih da skeniraju QR kod koji vodi na službenu Tokić aplikaciju, gdje su mogli sudjelovati u nagradnoj aktivnosti.
Interakcija koja se pamti
Posebnu pažnju privukla je dodatna aktivacija, prolaznicima su se dijelili gratis mirisi za automobile, što je izazvalo sjajnu interakciju i osmijehe na licima vozača. Poklon u karakterističnom Tokić vizualu bio je mali, ali efektan podsjetnik na brend koji već desetljećima prati vozače u njihovoj svakodnevici.
Tradicija koja ide ukorak s modernim kanalima
Kampanja je ostvarila izvrsne rezultate – prolaznici su prepoznali Tokić kao brend s tradicijom i povjerenjem, a istodobno kao modernu, digitalnu osviještenu kompaniju koja aktivno koristi mobilne i web-platforme za interakciju s korisnicima. Kombinacija pokretne vidljivosti, QR koda i personaliziranog pristupa pokazala se idealnom za povezivanje offline i online prostora.
Lokalna prisutnost, nacionalni doseg
U svim gradovima primijećen je snažan angažman publike – od spontanih razgovora s promotorima do brojnih skeniranja QR koda. Kampanja je još jednom pokazala da Tokić, i nakon 35 godina, ostaje brend koji razumije svoju publiku – na cesti, u pokretu i uvijek u ritmu s vozačima.





