Uskoro povratak u školske klupe!
Ove godine ponovno nas očekuje pravi Back 2 School!
Očekuje se porast od 9% u Back to School potrošnji u 2021. u odnosu na prethodnu godinu.
Period povećane
potrošnje
34 milijarde USD potroši se u SAD-u za vrijeme
Back-to-school akcija
• Odjeća i obuća
• Školski pribor
• Elektronika
• Namještaj
![period-povecane-potrosnje](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/period-povecane-potrosnje-1024x669.jpg)
Navike kupovanja
Većina kupovina odvija se u fizičkim trgovinama,
stoga je OOH oglašavanje idealan način za zahvaćanje
ciljne skupine.
![Navike_kupovanja](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/Navike_kupovanja-1024x669.jpg)
Medij koji vole mladi i djeca
Hodajuće reklame medij su koji zbog
svojih karakteristika ostvaruje visok broj
impresija kod djece.
![mediji-koji-vole-mladi](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/mediji-koji-vole-mladi-1-1024x669.jpg)
Mikro-lokacije
Zahvatite roditelje i djecu na najposjećenijim
lokacijama ili neposredno prije odluke o kupnji.
![20210617_093547(0)](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/20210617_0935470-1-1024x669.jpg)
Trgovački centri
(outdoor)
Zahvatite posjetitelje trgovačkih centara prije
ulaska u centar i odluke o kupnji i privucite ih
atraktivnim ponudama.
![D7K_9884](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/D7K_9884-1024x669.jpg)
Parkovi
U ljetnom periodu, parkovi su popularna
destinacija za obiteljska druženja.
![zdravoljupci00075](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/zdravoljupci00075-1024x669.jpg)
Last Minute
Kupci koji kreću u kupnju 2 tjedna prije početka
školske godine troše više – zahvatite ih u posljednjoj
točki odluke prije kupovine.
![D7K_5850](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/D7K_5850-1024x669.jpg)