Back 2 School
Ne propustite povratak u školske klupe!
Period povećane
potrošnje
34 milijarde USD potroši se u SAD-u za vrijeme
Back-to-school akcija
• Odjeća i obuća
• Školski pribor
• Elektronika
• Namještaj
![period-povecane-potrosnje](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/period-povecane-potrosnje-1024x669.jpg)
Navike kupovanja
Većina kupovina odvija se u fizičkim trgovinama,
stoga je OOH oglašavanje idealan način za zahvaćanje
ciljne skupine.
![Navike_kupovanja2](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/07/Navike_kupovanja2.jpg)
Medij koji vole mladi i djeca
Hodajuće reklame medij su koji zbog
svojih karakteristika ostvaruje visok broj
impresija kod djece.
![mediji-koji-vole-mladi](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/mediji-koji-vole-mladi-1-1024x669.jpg)
Mikro-lokacije
Zahvatite roditelje i djecu na najposjećenijim
lokacijama ili neposredno prije odluke o kupnji.
![20210617_093547(0)](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/20210617_0935470-1-1024x669.jpg)
Trgovački centri
(outdoor)
Zahvatite posjetitelje trgovačkih centara prije
ulaska u centar i odluke o kupnji i privucite ih
atraktivnim ponudama.
![D7K_9884](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/D7K_9884-1024x669.jpg)
Parkovi
U ljetnom periodu, parkovi su popularna
destinacija za obiteljska druženja.
![pik-foto-jarun](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/07/pik-foto-jarun.jpg)
Last Minute
Kupci koji kreću u kupnju 2 tjedna prije početka
školske godine troše više – zahvatite ih u posljednjoj
točki odluke prije kupovine.
![D7K_5850](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/D7K_5850-1024x669.jpg)
![higheducation](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/07/higheducation.jpg)
Paket High Education
Najbolje back-2-school oglašavanje koje možete zakupiti – budite prisutni na svim relevantnim lokacijama i pokrenite veliku kampanju koja će garantirano donijeti rezultate.
- x8 hodajuće reklame
- 7 dana
- 4 lokacije (ili grada)
- 4h/dan
Procjena broja impresija: 200.000
30.000,00 kn + PDV -30%
21.000,00 kn + PDV