Black Friday
Budite dio najveće shopping ludnice!
Hrvati za Black Friday potroše preko 700.000.000 kuna.
43% Kupaca u dobi od 16-34 planira kupovinu za Black Friday
GLOBAL
76% Osoba koje obavljaju kupovinu za vrijeme Black Fridaya uočava OOH oglašavanje
OOHTODAY
OOH oglašavanje dovodi do porasta online pretraživanja od 54%
CLEARCHANNEL
Oglašavajte urbanoj publici
Profil prosječnog Black Friday kupca:
70% kupaca slaže se da je Black Friday idealno vrijeme za kupovinu božićnih poklona.
Vremenski fleksibilno oglašvanje
Iskoristite kratkotrajni period Black Friday-a za maksimalan učinak uz oglašavanje koje traje točno onoliko koliko vam treba. Fleksibilno zakupite medij za optimalne rezultate i ne bacajte novce u vjetar.
PRAVI TRENUTAK
Potaknite neodlučne
Iako velik udio kupaca planira obaviti kupovinu za Black Friday, gotovo polovina njih nije sigurna za što točno žele iskoristiti velike popuste. Potaknite ih oglašavanjem putem Hodajućih reklama u posljednjoj točki odluke.
Sve lokacije
Brzo i jednostavno aktivirajte kampanju u svim gradovima u kojima ste zastupljeni. Hodajuće reklame idealan su medij za sve retail lance.
Distribucija letaka
Izvršite i distribuciju letaka u isto vrijeme i time potaknite potencijalne kupce na veći stupanj konverzije.
BUDITE ONLINE
Cyber Monday
Uz Black Friday, 65% urbane populacije čulo je i za Cyber Monday te planira online kupnju u tom periodu.
PRIVUCITE KUPCE ONLINE
Hodajuće reklame mogu povećati vjerojatnost klika na mobilno oglašavanje za 48% te povećati online pretraživanja za 46% i angažman na društvenim mrežama za 31%.
GLOBAL; BROADSIGN