Black Friday

Budite dio najveće shopping ludnice!

Hrvati za Black Friday potroše preko 700.000.000 kuna.

43%

43% Kupaca u dobi od 16-34 planira kupovinu za Black Friday

GLOBAL

76%

76% Osoba koje obavljaju kupovinu za vrijeme Black Fridaya uočava OOH oglašavanje

OOHTODAY

54%

OOH oglašavanje dovodi do porasta online pretraživanja od 54%

CLEARCHANNEL

Oglašavajte urbanoj publici

Profil prosječnog Black Friday kupca:

  • 15-34 godine
  • Urbana sredina

  • Iznadprosječnih primanja

  • Usmjereni na kvalitetu

70% kupaca slaže se da je Black Friday idealno vrijeme za kupovinu božićnih poklona.

Vremenski fleksibilno oglašvanje

Iskoristite kratkotrajni period Black Friday-a za maksimalan učinak uz oglašavanje koje traje točno onoliko koliko vam treba. Fleksibilno zakupite medij za optimalne rezultate i ne bacajte novce u vjetar.

PRAVI TRENUTAK

Potaknite neodlučne

Iako velik udio kupaca planira obaviti kupovinu za Black Friday, gotovo polovina njih nije sigurna za što točno žele iskoristiti velike popuste. Potaknite ih oglašavanjem putem Hodajućih reklama u posljednjoj točki odluke.

Sve lokacije

Brzo i jednostavno aktivirajte kampanju u svim gradovima u kojima ste zastupljeni. Hodajuće reklame idealan su medij za sve retail lance.

Distribucija letaka

Izvršite i distribuciju letaka u isto vrijeme i time potaknite potencijalne kupce na veći stupanj konverzije.

BUDITE ONLINE

Cyber Monday

Uz Black Friday, 65% urbane populacije čulo je i za Cyber Monday te planira online kupnju u tom periodu.

PRIVUCITE KUPCE ONLINE

Hodajuće reklame mogu povećati vjerojatnost klika na mobilno oglašavanje za 48% te povećati online pretraživanja za 46% i angažman na društvenim mrežama za 31%.

GLOBAL; BROADSIGN