Najveći potrošački period u godini
BLACK FRIDAY
Black Friday idealan je period za aktivaciju kampanje koja će povećati vidljivost vašeg brenda i osigurati prepoznatljivost među ciljanom publikom.
Izdvojene lokacije

Shopping centri
Shopping centri privlače veliki broj ljudi na dnevnoj bazi, posebno tijekom vikenda i sezonskih popusta – budite vidljivi s Hodajućim reklama.

Mostovi
Dinamični i kreativni formati reklama lako odskaču od statičnih billboarda, pružajući vozačima nešto novo i zanimljivo za uočiti.

Prometnice
Hodajuće reklame privlače pažnju vozača u sporijem prometu – povećajte vidljivost kampanje za vozače i pješake na prometnim raskrižjima.

Zagreb
Kvartovi u Zagrebu su idealni za Black Friday jer ciljaju lokalne potrošače koji su spremni na brzu akciju i kupovinu, povećavajući neposrednu vidljivost i konverzije.

Split centar
Centar Splita je ključna točka koja povezuje gradske četvrti, trajektnu luku, autobusni i željeznički kolodvor. Ostvarite izuzetan doseg u premium zoni.

Rijeka centar
Korzo je glavno gradsko šetalište i srce društvenog života Rijeke. Ovo područje je stalno ispunjeno prolaznicima – Vaše reklame će privući mnogo pažnje.

Osijek centar
Veliki broj lokalnih stanovnika, studenata i posjetitelja svakodnevno prolazi kroz najveći grad u Slavoniji, što osigurava visoku vidljivost vaših reklama.

Ljubljana
Studeni i prosinac se u Ljubljani smatraju mjesecima događanja, gradske ulice živahne su od jutra do mraka, a broj prolaznika je konstantno visok.
Digitalne LED reklame
Birajte između print i digitalne serije. Iskoristite puni potencijal svoje digitalne kreative. Dovedite na novu razinu svoje video poruke i ostanite u pamćenju putem digitalnih led hodajućih reklama.

Digitalne LED reklame
Birajte između print i digitalne serije. Iskoristite puni potencijal svoje digitalne kreative. Dovedite na novu razinu svoje video poruke i ostanite u pamćenju putem digitalnih led hodajućih reklama.

Povećana potražnja
Crni petak donosi visoku potražnju potrošača, jer mnogi ljudi aktivno traže popuste i akcije, što pruža jedinstvenu priliku za brendove da privuku nove kupce.
Osnažite digitalu
OOH oglašavanje dovodi do porasta online pretraživanja od 54%.* Usmjerite kupce na vaš online sadržaj kroz učinkovite kampanje na najboljim lokacijama.
*Izvor: Clearchannel


High impact oglašavanje
Black Friday je period s najviše konkurencije u oglašavanju. Istaknite se u masi i priđite kupcima direktno uz Hodajuće reklame!