Najveći potrošački period u godini

BLACK FRIDAY

Black Friday idealan je period za aktivaciju kampanje koja će povećati vidljivost vašeg brenda i osigurati prepoznatljivost među ciljanom publikom.

Izdvojene lokacije

Shopping centri

Shopping centri privlače veliki broj ljudi na dnevnoj bazi, posebno tijekom vikenda i sezonskih popusta – budite vidljivi s Hodajućim reklama.

Mostovi

Dinamični i kreativni formati reklama lako odskaču od statičnih billboarda, pružajući vozačima nešto novo i zanimljivo za uočiti.

Prometnice

Hodajuće reklame privlače pažnju vozača u sporijem prometu – povećajte vidljivost kampanje za vozače i pješake na prometnim raskrižjima.

Zagreb

Kvartovi u Zagrebu su idealni za Black Friday jer ciljaju lokalne potrošače koji su spremni na brzu akciju i kupovinu, povećavajući neposrednu vidljivost i konverzije.

Split centar

Centar Splita je ključna točka koja povezuje gradske četvrti, trajektnu luku, autobusni i željeznički kolodvor. Ostvarite izuzetan doseg u premium zoni.

Rijeka centar

Korzo je glavno gradsko šetalište i srce društvenog života Rijeke. Ovo područje je stalno ispunjeno prolaznicima – Vaše reklame će privući mnogo pažnje.

Osijek centar

Veliki broj lokalnih stanovnika, studenata i posjetitelja svakodnevno prolazi kroz najveći grad u Slavoniji, što osigurava visoku vidljivost vaših reklama.

Ljubljana

Studeni i prosinac se u Ljubljani smatraju mjesecima događanja, gradske ulice živahne su od jutra do mraka, a broj prolaznika je konstantno visok.

Digitalne LED reklame

Birajte između print i digitalne serije. Iskoristite puni potencijal svoje digitalne kreative. Dovedite na novu razinu svoje video poruke i ostanite u pamćenju putem digitalnih led hodajućih reklama.

Digitalne LED reklame

Birajte između print i digitalne serije. Iskoristite puni potencijal svoje digitalne kreative. Dovedite na novu razinu svoje video poruke i ostanite u pamćenju putem digitalnih led hodajućih reklama.

Povećana potražnja

Crni petak donosi visoku potražnju potrošača, jer mnogi ljudi aktivno traže popuste i akcije, što pruža jedinstvenu priliku za brendove da privuku nove kupce.

Osnažite digitalu

OOH oglašavanje dovodi do porasta online pretraživanja od 54%.* Usmjerite kupce na vaš online sadržaj kroz učinkovite kampanje na najboljim lokacijama.

*Izvor: Clearchannel

High impact oglašavanje

Black Friday je period s najviše konkurencije u oglašavanju. Istaknite se u masi i priđite kupcima direktno uz Hodajuće reklame!