Bliži nam se i EURO 2020, iako smo već na polovici 2021. Godine. Pandemija koronavirusa poremetila je planove, ali ove godine više nema odgoda i vrijeme je za novo veliko natjecanje i jedan od dva najveća sportska događaja uz OI u Tokyu. Ipak, iako to možda nije na papiru, za hrvatsku publiku ovo će ipak biti najveće događanje, kao što smo vidjeli prije 3 godine za vrijeme Svjetskog prvenstva.

Tako je primjerice utakmica polufinala između Hrvatske i Engleske imala rekordnu gledanost u Hrvatskoj s više od 2 milijuna gledatelja ispred TV ekrana u svojim domovima. Ove godine u prvoj utakmici grupne faze susrećemo se upravo s Engleskom pa se još jednom očekuje i izrazito visoka gledanost bez obzira na manji rezultatski značaj ove utakmice.

Što se gledanosti tiče, istraživanja pokazuju kako je interes za gledanje izrazito visok, odnosno da 73% odraslih građana namjerava gledati barem neke utakmice, a to se posebice odnosi na utakmice hrvatske reprezentacije koju će od navedenih 73% isključivo pratiti 19%. Očekivano, više će gledati mlađi dio populacije i muškarci, za koje je veća vjerojatnost da će nastaviti pratiti prvenstvo i ako Hrvatska ispadne.

Kad je riječ o oglašavanju, ove godine posebno bi moglo biti učinkovito vanjsko oglašavanje jer će velik dio navijača ipak ostati unutar zemlje zbog epidemiološke situacije, ali neće propustiti priliku da utakmicu pogleda u društvu, najvjerojatnije na terasama kafića, a posebice ako bude organizirano gledanje u većim gradovima. Stoga se očekuje da će ulice gradova biti crveno-bijele i da outdoor kampanje mogu imati izvrstan učinak.

A zašto uopće oglašavati? Iz jednostavnog razloga što prema grubim procjenama za vrijeme nogometnog prvenstva maloprodaja raste za 10%, što se očekuje i na ovom prvenstvu, a povećanu aktivnost očekuje se da će imati i kafići. U prilog tome govori i podatak da su Hrvati za vrijeme trajanja prošlog Svjetskog prvenstva potrošili više nego za Božić