Došao je i prošao još jedan Black Friday, koji svake godine predstavlja jedan od najvećih shopping događaja u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj. Prošle godine u Hrvatskoj je od četvrtka do nedjelje potrošeno 1,03 milijardi kuna, a samo na petak 424,5 milijuna kuna. Black Friday svake godine označava početak povećane potrošnje, a kupuju se prvenstveno božićni pokloni, koje većina ljudi ugrabi upravo na Black Friday. Jesu li i ove godine kupci već istrošeni na Black Friday ili se očekuje povećana potrošnja sve do Božića?

Pad u potrošnji

Ove godine od četvrtka do nedjelje u Hrvatskoj je potrošeno 802,7 milijuna kuna, što zvuči impresivno, ali riječ je o padu od 22% u usporedbi s prethodno navedenim podacima za prošlu godinu u istom periodu. Pad se dogodio unatoč tome što su ove godine brojni trgovci zbog pandemije produžili popuste na cijeli tjedan i organizirali Crni tjedan umjesto samo Crnog petka kako bi se smanjile gužve. Isto tako, za sam Crni petak prodaja je pala za 7,75% te je potrošeno 391,7 milijuna kuna.