Ove godine Advent u Zagrebu poprimit će drugačiju vizuru od one na koju smo navikli prethodnih godina. Ipak, neće sve biti posve različito. Očekuje se da će Božićni ugođaj svakako zavladati gradom i da će sve najznačajnije lokacije, uključujući i Zrinjevac, biti prigodno osvjetljenje i dekorirane. Prepoznatljivog zagrebačkog šarma zato sigurno neće nedostajati kroz cijeli prosinac.

Ono što su zasigurno najveće razlike su izostanak klizališta na Tomislavcu, kućica na Zrinjevcu i općenito manji broj kućica. Ipak, i ovakav obujam znatno je veći od onog što se može vidjeti u nekim drugim gradovima Hrvatske.

Također, iako Zrinjevac ostaje bez dijela kućica, ipak se očekuje provedba kulturnog i zabavnog programa pa će i ovaj dio grada biti popularna destinacija pojedine dane. Lokacije kućica ove godina bit će Trg bana Jelačića, Europski trg, Bogovićeva, Gajeva te Strossmayerovo šetalište. 

Uz to, zagrebački ugostitelji planiraju se ponovno udružiti u prigodnu akciju na vlastitim terasama pod nazivom ŽićBo koja će dodatno obogatiti ponudu Adventa, naročito jer je većina ugostiteljskih objekata smještena upravo na potezu održavanja ovogodišnjeg programa.

Što to znači za oglašavanje na Adventu? Mnogo toga pozitivnog zapravo!

S obzirom na znatno smanjenje primarne površine održavanja Adventa, očekuje se veća koncentracija ljudi na tom prostoru, što znači da će još više ljudi vidjeti vašu poruku u svakom trenutku. Cijela ruta može se proći znatno brže što će u konačnici povećati doseg i vidljivost svake kampanje.

Osim toga, s obzirom na to da će Zrinjevac biti najposjećeniji za vrijeme održavanja zabavnog programa na toj lokaciji, ruta se može prilagođavati u skladu s tim kako bi svaki dan kampanja postigla maksimalan učinak, a istovremeno ostale dane neće biti tolike raspršenosti prolaznika. 

U kojem god obliku se održao, jedno je sigurno – Advent je uvijek najbolji period za oglašavanje u Zagrebu.