Hodajuće reklame jedan su od rijetkih mjerljivih outdoor medija. Pomoću softvera anonimne video analitike moguće je mjeriti broj pogleda u reklamu na udaljenosti od pet metara, a istovremeno se prolaznici analiziraju s obzirom na dob i spol, što omogućava provođenje različitih analiza.

Broj impresija

Uz mjerenje broja pogleda, s hodajućim reklamama dobivate znatno pouzdanije procjene broja impresija pojedine kampanje. Iako će broj uvijek biti u određenoj mjeri umanjen jer kamera ne može zahvatiti prolaznike na svim udaljenostima, može služiti kao izvrsna procjena uspješnosti kampanje i kao osnova za detaljnije analize i uspoređivanje s ostalim kanalima.

Usporedba s obzirom na lokaciju

Procjena broja impresija na temelju pogleda omogućava i usporedbe dosega s obzirom na lokaciju. Testirajte dvije lokacije unutar istog grada ili dva različita grada prije nego se odlučite na kampanju većeg opsega i saznajte izravno kako ljudi reagiraju upravo na Vaš brend, bez pretpostavki na temelju podataka od treće strane.

Vremenske usporedbe

S mjerenjem i analitikom dostupnim s Hodajućim reklamama moguće je analizirati uspješnost kampanje u različitim vremenskim periodima i tako donositi informirane odluke o optimalnom vremenu za provedbu svih budućih kampanja. Naš tim s obzirom na iskustvo može otprilike procijeniti najbolje vremenske periode, međutim ponekada je to varljivo ovisno o samoj vrsti proizvoda/usluge koji se oglašavaju.