Bližimo se kraju 2020. godine, za koju mnogi zasigurno čekaju da završi. Pandemija koronavirusa za većinu zemalja prvog svijeta učinila je ovu godinu jednom od najgorih u modernoj povijesti. Ljudi se polako navikavaju na novo normalno, a od nove godine samo žele povratak na ono staro normalno (u mjeri u kojoj je to moguće) i konačnu pobjedu nad pandemijom. U takvom naletu optimizma i nadanja, kao i svake godine očekuje se velik broj novogodišnjih odluka. Novogodišnje odluke zapravo su psihološki fenomen novih početaka, ali na godišnjoj razini. Koliko smo puta sami sebi rekli da krećemo nešto od ponedjeljka iako je možda korisnije krenuti odmah sutra, ali vanjske vremenske granice mogu djelovati pozitivno na motivaciju. Novogodišnje odluke često su neodvojive od određenih komercijalnih sadržaja, što znači da je period prije Nove godine idealan za oglašavanje usklađeno s novogodišnjim odlukama. Važno je stoga obratiti pažnju na to koje su najčešće novogodišnje odluke i kakvo oglašavanje može najviše djelovati na kupce u ovom periodu.

Novogodišnja odluka #1 – Živjet ću zdravije!

Uzmimo u obzir da je preko 60% stanovništva u određenoj mjeri nezadovoljno svojim tijelom i odmah postaje jasno zašto je ovo jedna od najčešćih novogodišnjih odluka. Kad je riječ o potrošnji, odražava se na dva načina – kroz porast kupovine zdravih namirnica i fitness opreme te povećan broj upisa u teretane. Stoga je Božićni period i period neposredno nakon nove godine idealan za oglašavanje takvih sadržaja, a isticanjem podrške kupcima u novogodišnjim odlukama kroz oglašavanje može se dodatno privući pažnja.

Novogodišnja odluka #2 – Živjet ću uzbudljivije!

Dok neki žele dovesti svoje tijelo u red, drugi osjećaju kao da propuštaju brojne prilike u životu i namjeravat će ”iskoristiti svaki dan” u novoj godini. Ovakve kupce mogu privući putovanja ili zabavni, pa čak i adrenalinski sadržaji koji su zbog perioda u kojem se donosi odluka često zimski – skijanje, snowboarding, klizanje popularne su opcije kod ovakvih odluka. Naročito u ovom periodu kad su koncerti i ostale zabavne aktivnosti stavljene po strani,