Ovih dana smo svjedoci kako se korona virus nezaustavljivo širi i usprkos svim mjerama zaštite, ovoga trenutka na globalnoj razini je potvrđeno 40.000 umrlih. Zdravstveni sustav je u nekim zemljama proglasio kapitulaciju, uvedene su mjere izolacije i karantene, a gospodarstva zbog toga trpe ogromnu štetu. Još uvijek nažalost nitko ne zna kakav će biti ishod ovoga svega i u kojim će točno razmjerima biti posljedice ove krize. Svjedoci smo da se samo u SAD-u u proteklom tjednu preko 3 milijuna ljudi prijavilo “na burzu”.

Unatoč svemu, gospodarstvo se i dalje mora kretati koliko može. Poduzetnici moraju plaćati još uvijek većinu svojih obaveza i u ovim teškim vremenima moraju uprihoditi. A što je onda s oglašavanjem? Ako i dalje rade, trebaju li tvrtke oglašavati svoje proizvode i usluge tijekom korona virusa? Donosimo nekoliko savjeta za oglašavanje tijekom korona virusa.

Prilagođavanje komunikacije

Nije potrebno previše spominjati da je sada ključno prilagoditi komunikaciju. Ljudi su u izolaciji, imaju osjećaj nesigurnosti i straha, dakle ovo je vrijeme kada treba pokazati da smo društveno odgovorni i da imamo empatiju za događaje. Ne zaboravimo da je Zagreb pretrpio dodatnu izvanrednu krizu s potresom. Neki su ljudi ostali bez domova. Potpuno bezumno i bezosjećajno bi bilo potpuno zanemariti društveno stanje i nastaviti s komunikacijom kakvu smo planirali prije. Neki su se već prilagodili, a posebno se to odnosi i na digitalne alate.