Topliji proljetni dani poticaj su mnogima za dobro poznato, veliko proljetno čišćenje. Za sve one koji toliko željno iščekuju čišćenje da bi najrađe i na poslu čistili, donosimo nekoliko savjeta kako iskoristiti ovaj period za ”počistiti” svoj marketing.

”Izglancajte” metrike

Svaka dobra marketinška strategija temelji se na ciljevima i metrikama. S obzirom na to da se ciljevi konstantno razvijaju i mijenjaju, dobra je ideja s vremena na vrijeme napraviti procjenu postojećih metrika kako bi vidjeli jesu li usklađene s ciljevima kompanije. Za svaki kanal oglašavanja, jasno odredite koji su Vam ciljevi i koje metrike će najbolje odgovoriti tim ciljevima. Neke ćete možda izbaciti, neke izmijeniti, a na nekima si postaviti više vrijednosti ili promijeniti rokove. Nakon toga, ”vratite ih u vitrinu” i neka Vas svaki dan podsjećaju na smjer u kojem treba ići.

Izbacite neučinkovite strategije ”s tavana”

Osim očitih društvenih mreža, možda ste u jednom trenutku odlučili otvoriti Twitter, ili ste uskočili na Tik Tok vlak, a možda ste potpisali ugovor s nekim portalom ili časopisom. Nema ništa loše u ničem navedenom, ali važno je evaluirati koji kanali donose najviše uspjeha i najbolje prodajne rezultate te uložiti napore u kanale s najboljim povratom uloženog. Mi svakako zbog izvrsne sinergije preporučujemo kombinaciju vanjskog oglašavanja i digitalnih kampanja ili kampanja na društvenim mrežama.

Osim samih medija, provjerite i sadržajne strategije. Analizirajte na kakve objave, vizuale i tematiku su kupci ili klijenti najbolje reagirali i nastavite razvijati strategiju u tim smjerovima. Izbacite suvišne strategije koje vas neće približiti ciljevima koje ste ”uglancali”.

”Obrišite prašinu” s web stranice

Web stranica je često prvi kontakt kupaca i klijenata s vama. Iskoristite priliku da pročešljate kroz web i uklonite sve zastarjele ponude, istražite pogrešne poveznice ako ih ima, napravite ponovnu evaluaciju kategorizacije i preglednosti i provjerite usklađenost vizualn