Topliji proljetni dani poticaj su mnogima za dobro poznato, veliko proljetno čišćenje. Za sve one koji toliko željno iščekuju čišćenje da bi najrađe i na poslu čistili, donosimo nekoliko savjeta kako iskoristiti ovaj period za ”počistiti” svoj marketing.

”Izglancajte” metrike

Svaka dobra marketinška strategija temelji se na ciljevima i metrikama. S obzirom na to da se ciljevi konstantno razvijaju i mijenjaju, dobra je ideja s vremena na vrijeme napraviti procjenu postojećih metrika kako bi vidjeli jesu li usklađene s ciljevima kompanije. Za svaki kanal oglašavanja, jasno odredite koji su Vam ciljevi i koje metrike će najbolje odgovoriti tim ciljevima. Neke ćete možda izbaciti, neke izmijeniti, a na nekima si postaviti više vrijednosti ili promijeniti rokove. Nakon toga, ”vratite ih u vitrinu” i neka Vas svaki dan podsjećaju na smjer u kojem treba ići.

Izbacite neučinkovite strategije ”s tavana”

Osim očitih društvenih mreža, možda ste u jednom trenutku odlučili otvoriti Twitter, ili ste uskočili na Tik Tok vlak, a možda ste potpisali ugovor s nekim portalom ili časopisom. Nema ništa loše u ničem navedenom, ali važno je evaluirati koji kanali donose najviše uspjeha i najbolje prodajne rezultate te uložiti napore u kanale s najboljim povratom uloženog. Mi svakako zbog izvrsne sinergije preporučujemo kombinaciju vanjskog oglašavanja i digitalnih kampanja ili kampanja na društvenim mrežama.

Osim samih medija, provjerite i sadržajne strategije. Analizirajte na kakve objave, vizuale i tematiku su kupci ili klijenti najbolje reagirali i nastavite razvijati strategiju u tim smjerovima. Izbacite suvišne strategije koje vas neće približiti ciljevima koje ste ”uglancali”.

”Obrišite prašinu” s web stranice

Web stranica je često prvi kontakt kupaca i klijenata s vama. Iskoristite priliku da pročešljate kroz web i uklonite sve zastarjele ponude, istražite pogrešne poveznice ako ih ima, napravite ponovnu evaluaciju kategorizacije i preglednosti i provjerite usklađenost vizualnog identiteta na stranici. Promislite i o načinima na koje možete unaprijediti stranicu i noviteta koje možete ubaciti, kako bi stranica zablistala u novom sjaju.

”Očistite” mailing listu

Newsletter je moćan alat, naročito ako imate vjernu publiku. Ali nakon nekog vremena, pretplatnici mogu izgubiti interes za sadržaj koji primaju, ili postati neaktivni iz drugih razloga. Stoga je dobro s vremena na vrijeme očistiti listu od neaktivnih kontakata, ali i istražiti na koje sadržaje pretplatnici najbolje reagiraju te usmjeravati strategiju u smjernu najvećeg broja otvaranja i klikova. Možda je baš sad pravo vrijeme i za osmišljavanje nove strategije za privlačenje većeg broja pretplatnika.

Uživajte u čišćenju!