Proljeće se budi, a polako i kupci. Dolaskom toplijeg vremena i dužih dana više se troši, a ljudi se upuštaju u razne aktivnosti. Proljeće je stoga idealno vrijeme i za buđenje oglašavanja pa u nastavku donosimo sve što Vas treba zanimati vezano uz proljetno oglašavanje!

Proljetni motivi

Počinjemo od samog stila i vizualnog identiteta oglašavanja u najopćenitijem smislu. Proljeće je godišnje doba s izraženom simbolikom – buđenje prirode i ponovno rođenje. Motivi cvijeća u proljeće – revolucionarno, zar ne? Ali koliko god je klišej, ne možete pogriješiti s motivima prirode i naglaskom na nove početke. Uostalom, klišeji funkcioniraju, zar ne?

Značajni dani

Svakako obratite pozornost na najznačajnije događaje u proljeće koji imaju velik marketinški potencijal. Nastavno na buđenje prirode, u proljeće se obilježava i Dan planeta Zemlje, stoga je idealan period za sve ekološki osviještene kampanje. Neizostavan je naravno Uskrs kao najveći proljetni događaj, a ne treba zanemariti ni potencijal Majčinog dana ili za neke niše čak i Praznika rada.

Proljetno čišćenje

Još jedan izrazito učinkovit klišej je i proljetno čišćenje. Za 76% ljudi, proljeće je razdoblje kad svom domu pruže temeljito čišćenje koje mu treba i rješavaju se suvišnih stvari. Iskoristite ovaj fenomen u oglašavanju ako imate relevantne proizvode, ili iskoristite ovu priliku za davanje popusta i rješavanje zimskih artikala po sniženim cijenama. (Što još možete očistiti u svom oglašavanju?)

Oglašavajte vani

Konačno, proljeće je period kad većina ljudi izlazi na ulice sve više i više. Već u posljednjem tjednu veljače zabilježeno je 42% više kretanja u parkovima, a u Zagrebu sa svojim brojnim popularnim parkovima, ta brojka je čak 87%! Uz popuštanje epidemioloških mjera ove godine, te brojke se mogu postepeno samo povećavati – stoga je vrijeme da se odmaknete od ekrana i zahvatite prolaznike tamo gdje su sad – vani i u parkovima.