Zagrebački Advent svake godine podigne puno prašine, a tako je bilo i prethodnih godina, ali iz potpuno suprotnih razloga nego prethodnih. Naime, prošle godine Advent je bio u znatno smanjenom obujmu, a pretprošle godine epidemiološke mjere su bile toliko jake da ga praktički nije ni bilo. A samo godinu prije, 2019. imali smo rekordan Advent na kojem je oglašavanje putem Hodajućih reklama donosilo vrhunske rezultate i visoke impresije. Ove godine, imamo razloga vjerovati da nas čeka upravo takav scenarij ako pogledamo novitete i trenutno dostupne informacije.

Klizalište se vraća

Prošle godine najviše kontroverze izazvala je odluka da popularnog klizališta na Tomislavcu – neće biti. Mnogi su to dočekali kao definitivan dokaz da je Advent mrtav, a ako je tako, onda se ove godine moramo pripremiti na povratak u život, jer klizalište se vraća. To znači i dodatnu atraktivnu lokaciju za oglašavanje, naročito za targetiranje djece kao ciljane publike.

Duplo više kućica

Ove godine očekuje nas i duplo više kućica nego prošle godine! A najvažnije od svega su i lokacije spomenutih kućica, jer i tu imamo jedan veliki povratak – kućice se vraćaju na Zrinjevac! Po mnogima naljepši dio Adventa opet će zasjati u punom sjaju i starom ruhu, što će zasigurno privući i dodatne posjetitelje i pretvoriti Zrinjevac u jednu od top lokacija ovog Adventa. A uz duplo više kućica, na svim lokacijama očekuje se znatan porast posjetitelja.

Advent u cijelom gradu

Ove godine, po prvi puta Advent će se službeno proširiti izvan granica strgog centra (uz iznimku Maksimira koji je već imao svoj program i prijašnjih godina), na druge kvartove sve do Novog Zagreba. To znači da će posjetitelji moći češće posjećivati Advent kako bi istražili sve lokacije, a posebice je korisno za oglašavanje u krugu poslovnica po kvartovima u kojima će se održavati programi jer će biti dostupna znatno veća publika koju će biti moguće zahvatiti u kratkom roku.

Uspješna sezona

Za adventski optimizam se ove godine pobrinula i ljetna sezona koja je nadmašila sva očekivanja i pokazala kako smo se zaista vratili u staro normalno. Točnije, u sezoni 2022. ostvareno je čak 97% noćenja u odnosu na rekordnu 2019. godinu, što znači da sličnu posjećenost možemo očekivati i za Advent. Zbog toga se na Adventu očekuje preko 150.000 turista, a uz domaće stanovništvo impresija neće nedostajati.

Svjetsko prvenstvo 2022

Ovaj Advent poseban je i po tome što se poklapa s održavanjem najvećeg sportskog događaja u godini. Naravno, riječ je o Svjetskom prvenstvu u nogometu u koje ulazimo u dobroj atmosferi i s visokim očekivanjima. Za očekivati je tako da se spoje Advent i neizostavne fan zone u jedan sveobuhvatni ugođaj pri čemu se očekuje rekordna posjećenost na dane utakmica.

Zato ove godine nemojte živjeti u prošlosti, ili ako baš inzistirate, vratite se barem do 2019. godine i prisjetite te atmosfere. Jer ove godine povratak na staro je neupitan, a oglašavanjem na Adventu imate priliku postići rekordne rezultate.