Do sada su gotovo sve marketinške aktivnosti preseljene u digitalno okruženje. Uskoro će se mjere ograničenja početi popuštati i za ostale djelatnosti. Sada je pravi trenutak za vratiti se na tržište čim učinkovitije i brže. Ljudi se polako bude, izlaze u prirodu i žele nadoknaditi propušteno vrijeme i žele čim više aktivnosti. U takvim okolnostima hodajuće reklame mogu biti posebno učinkovite.

Euforija

Ponovni izlazak na ulice i mogućnost kretanja sigurno znači blagu euforiju. Za mnoge će to sada biti prvi odlazak u teretanu, kod frizera, kava na najdražoj terasi kafića ili odlazak u omiljeni shopping centar. S obzirom na to da su do sada potrošači oglašivačke poruke primali većinski putem digitalnih i TV kanala, sada se zbog nezasićenosti povećava prihvaćenost za oglašivačke sadržaje putem vanjskih medija, a hodajuće reklame omogućuju idealnu priliku da budete upravo u središtu emocionalnih zbivanja uz dozu interaktivnosti koja ostaje u sjećanju. Također, ušli smo u dio godine odličnih vremenskih uvjeta koji još više pogoduju učestalijem izlasku ljudi iz domova.

Frekventne lokacije

Prednost hodajućih reklama je kretanje na najfrekventnijim lokacijama čime se zahvaća izrazito velik broj ljudi. Ako se navike ljudi na neki način promjene uslijed krize pa neke lokacije postanu frekventnije nego prije krize, Hodajuće reklame mogu u realnom vremenu prilagođavati rute kretanja kako bi se uvijek odabrala optimalna ruta.

Brzina, učinkovitost i uočljivost

Potrebno je sada reagirati brzo i osigurati maksimalnu vidljivost kampanje. Hodajuće reklame uvijek su spremne za izlazak na teren u bilo kojem opsegu, te na više lokacija istovremeno, a zbog kretanja na najfrekventnijim lokacijama u kratkome vremenskom roku u mogućnosti su osigurati vrlo visoku vidljivost i doseg. Sjajna prilika za aktivirati kampanju za povratak poslovanja!

Targetiranje

Osim brzog povećanja vidljivosti, potrebno je usmjeriti se na glavne ciljne skupine. S Hodajućim reklamama jednostavno pristupite školama, studentskim kampusima, poslovnim zonama ili turističkim lokacijama kako bi osigurali što veću vidljivost vaše reklame od strane ciljane publike.

Usmjeravanje

Osim velike vidljivosti, Hodajuće reklame pružaju i interaktivnost, zbog čega lako mogu usmjeravati prolaznike baš u Vaš objekt. S obzirom na veliko natjecanje za kupce i posjetitelje koje će na tržištu nastati nakon što ljudi izađu na ulice, upravo dodana interaktivnost može biti ključan faktor u privlačenju pozornosti.

Otvorenja

Mnogo objekata privremeno je zatvoreno temeljem odluka kriznog stožera, dok su neka planirana otvorenja pomaknuta temeljem situacije. U skladu s tim, za očekivati je povećan broj otvorenja nakon završetka krizne situacije, a Hodajuće reklame idealan su medij za otvorenja. Otvorenja su marketinški događaj koji je specifičan po tome što publika često nema dovoljno informacija o novoj poslovnici, stoga su Hodajuće reklame idealan medij, jer u kratkom roku omogućuju zahvaćanje široke publike. Promociju je moguće odraditi i u blizini novootvorene poslovnice kako bi poruka došla upravo do potencijalnih kupaca.

Ljetna prilika

Sada je prilika i za iskoristiti ljeto kao idealno vrijeme za kampanju. Iskoristite razne ljetne lokacije za svoju ciljanu skupinu