Vanjsko oglašavanje jedini je tradicionalni medij koji još uvijek bilježi porast i iz dobrog razloga – to je jedini tradicionalni medij koji još uvijek pruža ogroman doseg. Ipak, i vanjsko oglašavanja također doživljava promjene posljednjih godina uz sve veći naglasak na podatke i mjerljivost, ali jedna strategija ostala je gotovo nepromijenjena i jednako učinkovita, a to je lokalno oglašavanje.

Učinkovitost lokalnog oglašavanja

Korištenje neposredne blizine u vanjskom oglašavanju znači da se kupce često zahvaća u posljednjem trenutku prije kupnje. Generalno gledano, oglašavanje ima najveći efekt kad zahvati kupce u roku od tjedan dana od kupnje, a što recentnije – to bolje, u čemu vanjsko oglašavanje idealno uspijeva. Točnije, podaci iz istraživanja OAAA pokazuju da vanjsko oglašavanje zahvati 57% kupaca u sat vremena neposredno prije posjete trgovinama i restoranima, a Nielsen studija daje dodatnu potvrdu učinkovitosti takvog zahvaćanja jer 20% kupaca koji uoče reklamu odmah posjete trgovinu ili restoran, a 74% njih odmah obavi i kupovinu. Kako ne bi sve ostalo samo na posjetima, odvojeno istraživanje pokazalo je i izravne učinke na prodaju, pa se prodaja u poslovnici najbližoj OOH oglašavanju povećava za 11%.

Covid-19 efekt

Iako već i ove brojke zvuče dobro, danas situacija još više pogoduje lokalnom oglašavanju. Zbog pandemije sve više ljudi se prebacilo na rad od kuće što je dovelo do velikih promjena u rutama kretanja, a samim time i u navikama kupovanja. Možete zamisliti osobu koja je donedavno radila u uredu od 9-17, a onda na putu s posla svrati u omiljenu trgovinu na putu do stana i obavi kupovinu. Međut