Stiže nam ljeto, a hrvatske plaže za u ljetnim mjesecima posjeti i preko 10 milijuna kupača! Osim izrazito visoke frekvencije ljudi, plaže imaju jedinstvene karakteristike koje ih čine idealnim lokacijama za oglašavanje ovog ljeta.

Mala površina

Ne samo da plaže posjećuje izrazito velik broj ljudi, oni su najčešće izrazito gusto raspoređeni na samim plažama, što čini Vašu kampanju izrazito vidljivom i osigurava visok doseg u kratkom vremenskom periodu. Samim time, čak i kraći termini na plažama osigurat će visok broj impresija, ali i podijeljenih letaka ili uzoraka.

Jedini medij

Na nekim plažama Hodajuće reklame ujedno su jedini oglašivački medij s kojim se kupači susreću, a zbog svoje mobilnosti i interaktivnosti, na svakoj plaži su zasigurno najuočljiviji medij. U takvom okruženju u kojem nema zasićenja oglasnim površinama, Vaša poruka snažnije će se istaknuti.

Samo ležerno

Sljedeća prednost odnosi se na samo primanje reklamne poruke. Kupači su u pravilu opušteni i dobro raspoloženi, što doprinosi boljom prijemčivosti za reklamne poruke i većoj otvorenosti za nove sadržaje. Kupači će u pravilu reagirati pozitivnije, veća je vjerojatnost da će uzeti letak, a veća je i retencija reklamne poruke.

Idealan oglašivački moment

Nakon opuštanja na plaži, kupači su željni dodatnih sadržaja. U potrazi su za hranom, često će s plaže svratiti u trgovinu na povratku u smještaj, a već planiraju i večernje aktivnosti. Upravo zato oglašavanje kupačima predstavlja idealan oglašivački moment za sve tipove promocije, a posebice za FMCG i retail sektor s obzirom na mogućnost izravnog poticanja konverzija.

Iskoristite Hodajuće reklame, medij dostupan na svim plažama u Hrvatskoj i zahvatite kupače – jednu od najboljih ljetnih publika.