Biraj.hr je jedan od najboljih hrvatskih web shopa za parfeme i kozmetiku već 13 godina. S obzirom na ponudu artikala, mogu se odrediti i godišnji periodi u kojima se očekuje povećana prodaja, kao što je upravo božićno vrijeme. Parfemi i kozmetika idealan su i čest izbor za božićne poklone, stoga je pojačano oglašavanje u tom periodu ključno za ostvarivanje prodajnih rezultata.

Biraj.hr nema razgranatu mrežu fizičkih poslovnica nego je riječ isključivo o webshopu, pa su klasični oblici vanjskog oglašavanja neučinkoviti jer zahtijevaju od prolaznika da ako uopće i uoči reklamnu poruku, svjesno samostalno posjeti stranicu i pogleda ponudu. Hodajuće reklame stoga su se pokazale kao bolji izbor zbog kombinacije visoke uočljivosti s mogućnošću podjele letaka, putem kojih je prolaznicima znatno jednostavnije pristupiti mrežnom mjestu jer služe kao trajni podsjetnik na popust koji ih tamo očekuje. Uz to, kretanjem u pješačkim zonama povećava se vjerojatnost da će prolaznici imati mogućnost korištenja pametnog telefona te da će odmah otvoriti mrežno mjesto, za razliku od vozača koji nemaju tu mogućnost.

Promocija putem Hodajućih reklama tako je za Biraj.hr imala dvostruko pozitivan učinak. Kao prvo, vremenski je termin idealno pogođen zbog povećanog kupovanja parfema u božićnom periodu, a ujedno je postignut i izrazito visok doseg u kratkom vremenskom roku zbog povećanog broja prolaznika na ulicama koji su došli posjetiti Advent. Efekti promocije bili su vidljivi u velikom rastu prodaje te se ovakav oblik vanjskog oglašavanja pokazao punim pogotkom.