Dinamo je od osnutka Republike Hrvatske najtrofejniji klub u državi te ne treba posebno predstavljanje. Osim dominacije u nacionalnom prvenstvu, Dinamo u posljednje vrijeme bilježi i zapažene nastupe u Europi.

Upravo u takvoj atmosferi, na vrhuncu popularnosti momčadi i na krilima vrhunskih nastupa u Ligi Prvaka, uključujući i visoku pobjedu nad Atalantom od čak 4:0, Dinamo je po prvi put u povijesti zastupljen i na Adventu u obliku vlastite kućice koja predstavlja Fan shop.

Kako bi se promovirala kućica kao jedini outdoor kanal oglašavanja odabrane su Hodajuće reklame zbog svog izrazitog potencijala za direkcijsko oglašavanje i interakciju te mogućnosti podjele vouchera s 20% popusta za sve posjetitelje koji dođu s kuponom.

Promocija je izazvala izrazit interes, a Dark Mode Hodajućih reklama dodatno je povećao vidljivost promocije. Reakcije publike bile su fantastične, a Hodajuće reklame poslužile su i kao dodatan faktor u organiziranim druženjima s igračima, pri čemu promocija Fan shopa nije ostala nezapažena unatoč tome što je glavni fokus bio na same igrače. Prolaznici su rado prilazili promotorima te su ostvareni izvanredni prodajni rezultati uz dvoznamenkasti porast prodaje s voucherima podijeljenim od strane promotora. Ovakav rezultat ne iznenađuje s obzirom na to da je riječ o direkcijskom oglašavanju u zadnjoj točki odluke prije kupovine, pa su prolaznici bili izravno usmjereni u Fan shop u kojem su neposredno mogli ostvariti visok popust.