Kaufland, jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, prošle je godine odlučio spojiti dvije naizgled nepovezane stvari – Božić i Star Wars. Riječ je naravno o velikom loyalty programu u Kauflandu u kojem su kupci kupovinom u trgovini nakon određenog potrošenog iznosa ili kupnjom posebno označenih proizvoda mogli dobiti Star Wars sličice i ispuniti album. Uz to, moguće je bilo preuzeti i besplatnu K-Master aplikaciju koja je sadržavala i AR segmente te brojne mini igre kako bi se angažirala najmlađa publika.

Naravno, termin nije bio slučajan, a važnije od samog božićnog perioda bilo je što se termin promocije podudarao s izlaskom najnovijeg filmskog uratka u Star Wars serijalu, ali unutar kampanje stavljen je i naglasak na unutarnju bitku dobra i zla te se najmlađe pozivalo da poput plemenitih Jedija u duhu Božića budu najbolja verzija sebe.

Kad je riječ o promociji kampanje, osim velikih televizijskih kampanja i klasičnih billboarda uobičajenih za ovako velike loyalty programe, odlučeno je iskoristiti i Advent kao događanje na kojem je izravno moguće pristupiti najmlađoj publici, a u tu svrhu odabrane su Hodajuće reklame zbog svoje visoke vidljivosti, mogućnosti podjele letaka, ali prije svega privlačnosti djeci.

Advent je idealno vrijeme za oglašavanje obiteljskih sadržaja i sadržaja za djecu, jer brojni roditelji s djecom upravo ciljano posjećuju Advent, a kad je riječ o zagrebačkom Adventu, zasigurno je najpopularnija lokacija klizalište na Trgu Kralja Tomislava. Pritom su se Hodajuće reklame pokazale izvrsnim medijem zbog svoje visoke uočljivosti (procjenjuje se da djeca svakodnevno prime preko 1.000 reklamnih poruka što dovodi do filtriranja klasičnih reklamnih medija – Hodajuće reklame uvijek su nov podražaj u njihovoj neposrednoj blizini te uvijek izazovu pažnju), dinamičnosti i interaktivnosti (djeci je bilo neizmjerno drago što promotori koji predstavljaju njihove omiljene likove iz Star Warsa komuniciraju s njima i daju im izravno letak).