Nord Produkt možda je nastao iz obiteljske firme, ali danas je riječ o jednom od najvećih regionalnih proizvođača namještaja za kuhinje i kupaonice i najvećem hrvatskom proizvođaču slavina. S 300 prodajnih mjesta u regiji, 30 godina iskustva i 3 vlastite kvalitetne robne marke, Nord se izvrsno pozicionirao na tržištu, a najveći naglasak stavljen je upravo na kvalitetu proizvoda.

Nord je za Advent odlučio pokrenuti brand awareness kampanju koja će istaknuti i blagdanska sniženja, a uz kreativni natpis ”Zamisli svoj sljedeći Božić u novoj kuhinji/kupaonici” promocija je slala idealnu poruku brojnim posjetiteljima Adventa i potakla kod njih emocionalni odgovor. Uz podjelu letaka s istaknutom ponudom, zainteresirani prolaznici dobili su i trajni podsjetnik.

Oglašavanje na Adventu bio je idealan način za ovakvu brand awareness kampanju jer je riječ o proizvodima koji su za široku upotrebu, ali je teško predviđati tko ih i kad uzima, jer je ipak riječ o većim životnim odlukama. Vanjsko oglašavanje zbog toga je izrazito važno za održavanje relevantnosti i ostajanja u svijesti javnosti, a Advent je idealno vrijeme za takve kampanje jer se zbog velikog broja posjetitelja iz svih krajeva Hrvatske mogu postići iznimni rezultati u kratkom vremenskom roku, kakvi se rijetko mogu postići tradicionalnim oglašavanjem. Upravo zato kampanja je bila uspješna, a u prilog uspjehu kampanje govori i podatak da je podijeljeno na tisuće letaka.