Ima li u zimskim mjesecima bolje kombinacije od toplog napitka i ukusne čokolade?

Zvečevo je tvornica čokolade koja postoji od 1921. i koja je zaslužna za prvu čokoladu s rižom na svijetu. Prošle godine, linija tamne čokolade proširena je s pet novih mousse okusa: naranča, borovnica, malina, višnja & chilli i menta.

U tu svrhu bilo je potrebno proveti brand awareness kampanju kako bi se javnost osvijestilo o novim dostupnim okusima. Kao jedan od kanala vanjskog oglašavanja odabrane su i Hodajuće reklame, a za ovu kampanju naš kreativni odjel ujedno je i dizajnirao plakate koje su nosili naši promotori.

Kampanja se provodila u Zagrebu za vrijeme adventa čime je osiguran izrazito visok broj impresija. Svakim danom kampanja se provodila od 17-21, što predstavlja idealan termin za oglašavanje na adventu jer centar Zagreba bude prepun posjetitelja, a Dark Mode hodajućih reklama omogućava neometano provođenje kampanje i dodatno povećava vidljivost do 30%. Iskorištene su sve prednosti hodajućih reklama pa su promotori prolaznicima dijelili uzorke, odnosno cijele čokolade, što je izazvalo izrazito dobre reakcije publike i dodatno povećalo vidljivost.

Iako su se promotori kretali u paru, na terenu su istovremeno bili promotori sa svim okusima, a interaktivnost promotora osigurala je da na svim lokacijama zaustavljeni prolaznici budu informirani o svim novim okusima, a ne samo o dva okusa koja su u mogućnosti uočiti na plakatima.