Links je jedan od vodećih trgovaca informatičkom opremom u Hrvatskoj te kroz 15 godina postojanja kontinuirano bilježi razvoj. Osim brze i kvalitetne usluge, uspjeh tvrtke djelomično leži i u atraktivnim akcijama koje privlače velik broj kupaca u fizičke trgovine kako bi ostvarili najveće uštede. Osim Happy Day-a koji se periodično ponavlja kroz godinu u različitim poslovnicama, Links je izvrsno iskoristio Black Friday ludnicu koja je posljednjih godina sve više zavladala u Hrvatskoj.

Links se okrenuo pristupu organiziranja jednodnevnih akcija po izvrsnim cijenama koje se mogu ostvariti samo u fizičkim poslovnicama po principu – tko prvi, njegovo. To je dovelo do toga da kupci čekaju u redu ispred poslovnice i nekoliko sati prije otvaranja, što je prizor koji smo navikli vidjeti u SAD-u, ali u Hrvatskoj je Links jedan od rijetkih s ovakvim uspjehom.

Kad je riječ o oglašavanju, za prošlogodišnji Black Friday Links je kao jedan od medija odabrao i Hodajuće reklame. Riječ je o kratkotrajnom eventu, stoga je vremenska fleksibilnost zakupa Hodajućih reklama bila idealna za postizanje velikog broja impresija u kratkom vremenskom roku.

U komunikaciji je osim velikih popusta jasno bilo istaknuto na koji dan se promocija odnosi, na koje poslovnice i u koliko sati se otvaraju, kako bi se dodatno potaknulo ljude da dođu odmah na otvaranje i ugrabe akcije.

 

Promocija se odnosila na poslovnice u Dubravi i na Trešnjevci, stoga je odlučeno iskoristiti pristup oglašavanja po kvartovima. Ukupno 16 reklama podijeljeno je na 4 lokacije: zapadni dio grada (Črnomerec, Trešnjevka, Jarun, Prečko, Špansko), istočni dio grada (Dubrava, Maksimir i Kvatrić), južni dio grada (Novi Zagreb istok i zapad) te centar. Istočni i zapadni dio grada odgovarali su lokacijski poslovnicama u kojima je vrijedila akcija, centar je odabran zbog visokog broja impresija, ali promocija je imala velikog efekta i u Novom Zagrebu koji je podjednako udaljen od obje poslovnice, što dovoljno govori o atraktivnosti akcija koju je Links uspio postići. Promocija je trajala ukupno 4 dana uz podjelu letaka koji su služili kao trajni podsjetnik prolaznicima na akciju koja ih očekuje te sadržavali poveznicu na mrežno mjesto na kojem su se mogli detaljnije pogledati proizvodi na akciji.

Reakcije prolaznika tijekom same promocije bile su izrazito pozitivne, ljudi su s velikim interesom u svim kvartovima popratili promociju, a Links su u oglašavani petak dočekali ogromni redovi ispred poslovnica i nekoliko sati prije otvaranja.