Links je jedan od vodećih trgovaca informatičkom opremom u Hrvatskoj te kroz 15 godina postojanja kontinuirano bilježi razvoj. Osim brze i kvalitetne usluge, uspjeh tvrtke djelomično leži i u atraktivnim akcijama koje privlače velik broj kupaca u fizičke trgovine kako bi ostvarili najveće uštede. Osim Happy Day-a koji se periodično ponavlja kroz godinu u različitim poslovnicama, Links je izvrsno iskoristio Black Friday ludnicu koja je posljednjih godina sve više zavladala u Hrvatskoj.

Links se okrenuo pristupu organiziranja jednodnevnih akcija po izvrsnim cijenama koje se mogu ostvariti samo u fizičkim poslovnicama po principu – tko prvi, njegovo. To je dovelo do toga da kupci čekaju u redu ispred poslovnice i nekoliko sati prije otvaranja, što je prizor koji smo navikli vidjeti u SAD-u, ali u Hrvatskoj je Links jedan od rijetkih s ovakvim uspjehom.

Kad je riječ o oglašavanju, za prošlogodišnji Black Friday Links je kao jedan od medija odabrao i Hodajuće reklame. Riječ je o kratkotrajnom eventu, stoga je vremenska fleksibilnost zakupa Hodajućih reklama bila idealna za postizanje velikog broja impresija u kratkom vremenskom roku.

U komunikaciji je osim velikih popusta jasno bilo istaknuto na koji dan se promocija odnosi, na koje poslovnice i u koliko sati se otvaraju, kako bi se dodatno potaknulo ljude da dođu odmah na otvaranje i ugrabe akcije.

 

Promocija se odnosila na poslovnice u Dubravi i na Trešnjevci, stoga je odlučeno iskoristiti pristup oglašavanja po kvartovima. Ukupno 16 reklama podijeljeno je na 4 lokacije: zapadni dio grada (Črn