Stigao nam je i siječanj, a time i period povećane potražnje poslova nakon naglog pada u prosincu pred blagdane. Nova godina znači i nove početke, što za mnoge znači i novi posao, a pravodobnim oglašavanjem moguće je privući brojne nove korisnike u ovom periodu. Adorio je pokrenuo brand awareness kampanju u listopadu te će na temelju toga zasigurno biti u mislima onih koji se sada u siječnju i veljači odluče na potragu za poslom.

Za Adorio su vjerojatno svi već čuli na temelju njihove uspješne kampanje s karikaturom koja nalikuje na Donalda Trumpa plasiranom neposredno nakon službene pobjede Joe Bidena na predsjedničkim izborima. Ali prije toga, velik dio zagrebačke populacije čuo je za njih upravo putem Hodajućih reklama.

Adorio je moderna platforma za zapošljavanje koja omogućuje pretraživanje novih oglasa za posao uz recenzije poslodavaca i prosječne plaće. Platforma sadrži napredni pretraživač koji na internetu pretražuje oglase za posao, a oglasi su besplatni, stoga se nadaju postati vodeći oglasnik u Hrvatskoj. Uz to, na platformi se može pronaći vodič kroz zanimanja i kroz plaće, kao i recenzije poslodavaca, čime su na jednom mjestu dostupne sve relevantne informacije, a platforma je posebice korisna mladim ljudima u potrazi za poslom jer se mogu upoznati s različitim karijerama kroz video intervjue.

Nakon uspostavljanja izvrsne usluge, krenula je i brand awareness kampanja, koja je prvi put pokrenuta početkom listopada putem Hodajućih reklama u centru Zagreba, na najfrekventnijim pješačkim lokacijama pri čemu je postignuta izrazito visoka vidljivost. Prolaznici su se zainteresirano okretali za plakatima, a većini je to bio prvi susret s ovom platformom. Kako je riječ o izrazito korisnoj promociji, naročiti u vrijeme korona krize, mnogi prolaznici rado su ulazili u interakciju s promotorima, raspitivali se za više detalja, neki su se zahvaljivali promotorima što reklamiraju portal za zapošljavanje, a brojni prolaznici uslikali su plakat ili odmah posjetili web stranicu.

Kampanja je dakle protekla izrazito uspješno, a svoje zadovoljstvo nije skrivao ni klijent Danijel:

”Mi smo super zadovoljni rezultatima kampanje, 50000 impresija je lijepa brojka, pogotovo kad se uzme u obzir da su to stvarno svi primijetili i vidjeli natpis.

Također, javilo nam se par osoba vezanih za neke suradnje, što je super bonus ove kampanje.

Super mi je informacija da su se ljudi raspitivali o stranici, te da su imali interakciju s informatorima.

Definitivno ćemo koristiti Hodajuće reklame kao mediji promocije Brand awarenessa, kao i za projekt video priča, gdje sam siguran da će i letci(kako ste preporučili) dodatno poboljšati kampanju.”

Nimalo ne sumnjamo kako će Adorio s vremenom uistinu i postati vodeći portal za zapošljavanje u Hrvatskoj, kao ni da ćemo još hodati zajedno ulicama Zagreba, ali i ostalih hrvatskih gradova.