Argentum je hrvatski brand visokokvalitetnog srebrnog i zlatnog nakita koji danas broji 50 poslovnica i 200 zaposlenika. Iako Argentum priča službeno započinje 2008. godine kada su dvije zlatarske obitelji Glasnović i Dodić odlučile ujediniti snage i zajedno osnovati brand Argentum, zlatarsko iskustvo proteže se kroz nekoliko naraštaja u obje obitelji. Cilj je bio napraviti nakit koji će biti dostupan svima i nosiv u svim prilikama, što su kupci u konačnici prepoznali i odabrali Argentum za Best Buy Award nagradu za najbolji omjer cijene i kvalitete.

Kupovina nakita prati sezonske trendove, a povećani promet očekuje se u veljači pred Valentinovo, a nakon toga u travnju pred sezonu vjenčanja, pričesti, krizma i maturalnih zabava. Za sve navedene prilike popularna je kupovina nakita (ali i satova koje Argentum također ima u ponudi) ili u obliku poklona, ili kao dodatak idealnoj modnoj kombinaciji.

Stoga je Argentum odlučio iskoristiti period veljače i travnja za oglašavanje velikih popusta do 50% koji su privukli pažnju svih prolaznika. Za promociju su odabrane dvije lokacije: Zagreb, u kojem je ujedno najviše Argentumovih poslovnica te Pula, u kojoj je nedavno bila otvorena nova poslovnica u novom trgovačkom centru Max City. Na taj način promocija je ujedno služila i za povećanje awarenessa o novoj poslovnici.

Promocija je aktivirana na najfrekventnijim pješačkim lokacijama u oba grada, poput Ilice u Zagrebu ili Narodnog trga u Puli, čime je ostvarena izvrsna vidljivost. Vizuali su bili prilagođeni sezonskim varijacijama u kupnji nakita, pa se uz atraktivne natpise poput ”Kad će više ta matura? Trebat će vam sjajan nakit i frizura!” prolaznike odmah pripremilo na razmišljanje o nadolazećim događanjima za koja im je potreban nakit. To je dovelo do izvrsnog efekta promocije i velikog interesa od strane prolaznika koji su rado stupali u interakciju s našim promotorima.

Ostvareni su izvrsni prodajni rezultati i povećan promet u odnosu na isti period prethodne godine u dva zahvaćena grada, a u Puli je u komunikaciji s promotorima uočen visok interes prolaznika za novu poslovnicu. Aktivacijom u idealnom periodu, Argentum je postigao znatno veći povrat uloženog, te je maksimalno iskorištena sezonska priroda prodaje nakita.