U Rakovici se nalazi oko 150 špilja od kojih se većina već istražuje, ali jedne od rijetkih čovjeku dostupnih špilja su Baraćeve špilje. Baraćeve špilje zapravo imaju tradiciju turizma dugu preko 100 godina, ali su dugo vremena stajale zaboravljene do ponovnog otvaranja 2004. Godine, a od tada svake godine bilježe rast broja posjetitelja. Danas ostvaruju najveći prihod od turizma u cijeloj Karlovačkoj županiji, a izuzev Zagreba i najveći broj noćenja u kontinentalnoj Hrvatskoj.

Smještene su samo sat i pol od Zagreba, a u blizini se nalaze i popularna Plitvička jezera, zbog čega ne čudi porast popularnosti. Upravo blizina Zagreba bila je presudan faktor u odabiru Zagreba kao glavne oglašivačke lokacije, a za promociju ovog prirodnog fenomena odabrane su Hodajuće reklame.

Baraćeve špilje prepoznale su interaktivnost Hodajućih reklama kao veliku prednost u oglašavanju svoje destinacije. Promotori su uz opsežnu edukaciju održanu putem Zoom-a dobili sve informacije koje su im bile potrebne da s baš svakim zainteresiranim prolaznikom uđu u kvalitetnu interakciju i tako na inovativan način predstave i približe ponudu.

Interesa nije nedostajalo, a naročito zbog pametnog korištenja dvije oglašivačke površine hodajućih reklama. Uz pitanja poput ”Koliki je drek od šišmiša?” na prednjoj strani, malo tko se nije okrenuo za našom reklamom ili čak samoinicijativno prišao našim promotorima s upitom. Da promocija bude potpuna, svi promotori imali su brendirane majice i torbe, a prolaznicima su se dijelili i letci s dodatnim informacijama o samoj ponudi, ali i o pješačkim stazama.

Kako bi se naglasak stavio na ciljanu publiku, osim u uvijek frekventnom centru Zagreba promocija se odvijala i na Jarunu, Bundeku i Maksimiru u poslijepodnevnim satima, gdje su zahvaćene obitelji s djecom, ali i ljubitelji aktivnog načina života. S obzirom na aktivaciju kampanje u kasno proljeće, kad je velik broj ljudi u parkovima, postignuti su izvrsni rezultati na svim lokacijama.

Kampanja je u konačnici rezultirala s dodatnim povećanjem broja posjetitelja. S obzirom na njihove planove, ali i na reakcije javnosti zabilježene za vrijeme promocije, ne sumnjamo da će Baraćeve špilje iz godine u godinu nastaviti obarati rekorde posjećenosti i postati još atraktivnija lokacija s još više sadržaja.