Dukat je prošlog ljeta na tržište izbacio potpuno novi liniju proizvoda, b.Aktiv LGG® Super Smoothie, prvu liniju mliječnih smoothieja na tržištu sa supersastojcima. Prvi u nizu bio je Super Smoothie sa spirulinom, algom specifične plavo-zelene boje koju karakterizira visoki omjer hranjivih tvari što je čini jednom od najpopularnijih dodataka prehrani u svijetu.

Ova supernamirnica bogat je izvor proteina, brojnih vitamina i minerala, a odlikuju je i moćna antioksidacijska i protuupalna svojstva. Super Smoothie sa spirulinom spoj je najpopularnijeg funkcionalnog jogurta na tržištu, sočnih komadića jabuke, breskve i limete te čak dvije supernamirnice: spiruline i kurkume.

S obzirom na to da je riječ o idealnom proizvodu za međuobrok u hodu, idealan oblik promocije novog proizvoda bio je street sampling, a u tu svrhu izabrane su Hodajuće reklame.

Kampanja je provedena istovremeno u Splitu i Puli, gdje su naši promotori na najfrekventnijim pješačkim lokacijama poput splitske Rive ili Giardina u Puli dijelili male praktične bočice ovog super napitka.

S obzirom na to da je riječ o proizvodu kojeg je najbolje konzumirati rashlađenog, naši promotori koristili su prijenosne hladnjake kako bi svi prolaznici proizvode dobili spremne za konzumaciju, točno onako kako bi se trebali servirati. Educirani promotori ujedno su objašnjavali prolaznicima što čini ovaj smoothie posebnim i koje prednosti ima spirulina za konzumaciju.

U oba grada podijeljeno je preko 10.000 smoothija, a dodatna prednost ove kampanje je što su odmah bile poznate i reakcije prolaznika koji su odlučili odmah i isprobati svoj smoothie, a one su bile izrazito pozitivne.

Tako je Dukat uspješno podigao svijest o novom proizvodu na top lokacijama, prolaznicima ostavio pozitivan dojam uz zdravo, rashlađeno osvježenje na ulicama za vrijeme ljeta te dobio izravan feedback o novom proizvodu.