Dukat je prošlog ljeta proširio asortiman grčkog tipa jogurta i predstavio novu liniju pod nazivom Dukatos Selection. Ovu liniju čine tri proizvoda koja spajaju kremastu teksturu grčkog tipa jogurta s bogatim, profinjenim okusima kave, kokosa i vanilije.

S obzirom na to da je riječ o proizvodu prvenstveno namijenjenom za međuobrok u hodu, idealan oblik promocije novog proizvoda bio je street sampling, a u tu svrhu izabrane su Hodajuće reklame.

Kampanja je provedena istovremeno u Splitu i Puli. Za provedbu promocije odabrane su najfrekventnije pješačke lokacije u svakom gradu. Konkretno, u Splitu je promocija provedena primarno na području Rive i Marmontove ulice, a u Puli na području Giardina i Narodnog trga. Visoka frekvencija prolaznika omogućila je brzu podjelu uzoraka, a promocija je istovremeno imala i visok brand awareness učinak zbog visoke vidljivosti.

Uz područja u samoj staroj jezgri grada, u Splitu je promocija proširena i na trajektnu luku kao idealnu lokaciju za sampling ovakvog proizvoda. Putnici koji čekaju u svojim automobilima imali su izvrsne reakcije na besplatan međuobrok, tako da je kroz kampanju na ovaj način zahvaćena i auto publika.

S obzirom na to da je riječ o proizvodu kojeg je najbolje konzumirati rashlađenog, naši promotori koristili su prijenosne hladnjake kako bi svi prolaznici proizvode dobili spremne za konzumaciju, točno onako kako bi se trebali servirati. Educirani promotori ujedno su objašnjavali prolaznicima načine na koji su novi okusi posebni i značenje iza premium linije Selection.

Promotori su također selektirani na temelju znanja engleskog jezika te su ostvarili izvrsnu interakciju s turistima koji su reagirali pozitivno na promociju. Na taj način potencijalno tržište za Dukatos se proširilo i na velik broj turista u ovim gradovima koji su boravili duže vrijeme.

U oba grada podijeljeno je preko 10.000 jogurta, a dodatna prednost ove kampanje je što su odmah bile poznate i reakcije prolaznika koji su odlučili odmah i isprobati svoj uzorak, a one su bile izrazito pozitivne.

Prednosti ove kampanje bile su višestruke: Dukat je uspješno podigao svijest o novom proizvodu na top lokacijama, prolaznicima, uključujući i turiste, ostavio pozitivan dojam uz zdravo, rashlađeno osvježenje na ulicama za vrijeme ljeta te dobio izravan feedback o novom proizvodu.