Egoist bar u Zagrebu se smjestio na dvije lokacije: na jarunskom placu i u Cvjetnom naselju. Dok je jarunska lokacija već godinama dobro poznata lokalnom stanovništvu (a i šire), Egoist Bar Cvjetno je nova lokacija s bogatom gastronomskom ponudom i kvalitetnom kavom, idealna za poslovna događanja, ali i za obiteljska druženja jer je izravno povezan s dječjim parkom. S druge strane, Egoist bar Jarun neprestano radi na usavršavanju ponude pa je tako novitet dostava kave za sve obrtnike na jarunskoj tržnici, a obnovljena je i terasa bara.

Putem hodajućih reklama promovirane su obje lokacije s ponešto različitim ciljevima s obzirom na razlike između lokacija.

Egoist Bar Cvjetno

Egoist Bar Cvjetno nova je lokacija stoga je primarni cilj kampanje bio brand awareness kod primarnih ciljnih skupina. Zahvaćeni su kvartovi Cvjetno i Knežija kao neposredni izvori potencijalnih gostiju, a gosti su privlačeni ekskluzivnim voucherima za 1 + 1 kavu gratis što je omogućilo i izravno praćenje rezultata kampanje. Osim kvartova, zahvaćene su i druge lokacije s obzirom na ciljane skupine. Kako se Egoist Bar Cvjetno nalazi između dva studentska doma (Cvjetno i Stjepan Radić), idealna je lokacija za studente koji su targetirani neposredno na navedenim lokacijama. U blizini bara nalazi se i pregršt sportskih objekata, biciklističkih staza i naravno nasip, a uz raznovrsnu gastronomsku ponudu Egoist bar privukao je i ovu populaciju. Konačno, zbog pogodnosti organiziranja poslovnih događanja ili konferencija, promocija je provedena i pokraj City Plaza centra kako bi se zahvatila poslovna klijentela.

Egoist Bar Jarun

Za Egoist bar Jarun promocija je prvenstveno iskorištena kako bi se promovirao The Party u Egoist baru. Kako bi se privuklo što više posjetitelja na The Party i u sam objekt ponovno su poslužili voucheri ”1+1 kava  gratis” ili ”kava + rakija gratis”. Promocija je osim po kvartu Jarun provedena po lokacijski bliskim kvartovima što je uključivalo Srednjake, Vrbane i Gradice, ali i na jezeru Jarun koje je u ranim ljetnim mjesecima bilo izrazito dobro posjećeno. Osim navedenih kvartova, po jarunskoj tržnici promovirana je i usluga dostave kave pri čemu su promotori izravno obilazili obrtnike na tržnici i također dijelili vouchere za gratis kavu. Na taj način postignuta je veća povezanost s lokalnom zajednicom, a Egoist bar postao je još omiljenije mjesto svih stanovnika Jaruna, s novom terasom, ali starim šarmom i kvalitetom usluge.

Tijekom kampanje podijeljeni su svi voucheri, a praćenje rezultata pomoću vouchera pokazalo je zadovoljavajuće rezultate. Na obje lokacije postignut je značajan porast prodaje i priljev novih gostiju te je poslovanje nastavilo pozitivan trend, a The Party je ostvario izvrsnu posjećenost te su brojni gosti na događanje dolazili upravo s voucherima.