Henkel je prošlog ljeta predstavio novi asortiman trenutačnih ljepila za potrošače. Tim povodom aktivirana je kampanja koja je za cilj imala osvijestiti potrošače o popravljanju i ponovnom korištenju. Cilj je bio u konačnici osigurati što jednostavniju primjenu ljepila.

Kampanja je aktivirana u Splitu, Zadru i Šibeniku putem Hodajućih reklama. Prolaznicima su se dijelili besplatni uzorci novog asortimana Loctite ljepila i japanke.

Kampanja je aktivirana po plažama, centrima gradova i trajektnim lukama, a reakcije prolaznika bile su izvrsne. Najbolje reakcije zabilježene su upravo kod kupača na plažama koji su podjednako dobro reagirali i na japanke i na ljepila. Kupači su u pravilu stupali u opuštenu komunikaciju s promotorima i ostvarili izvrsnu interakciju.

Izvrsna lokacijska fleksibilnost medija Hodajuće reklame pokazala se kao idealan izbor za kampanju novog asortimana čija poruka je jednostavna: reci NE bacanju, stvaranju otpada, neodgovornoj potrošnji i reci da popravljanju. Reci DA za Loctite.

U konačnici je podijeljeno ukupno 10.000 uzoraka ljepila i 1650 pari japanki u periodu od tjedan dana. Stopa dijeljenja iznosila je čak 4,5 impresije po uzorku, što znači da je čak svaki 4. ili 5. prolaznik uzeo svoj uzorak, a to je rezultat koji je u samom vrhu kad je u pitanju učinkovitost kampanja.