Često čujemo da Hrvatska ima za ponuditi samo sunce i more, ali istina je da je ponuda zapravo poprilično bogatija, a nema sumnje da turisti po dolasku traže upravo načine za obogatiti svoj boravak i doživjeti nova iskustva.

Jedno od takvih iskustva pruža i Jistra Adventures, obiteljska tvrtka koja organizira vođene izlete kajacima, biciklima i supovima. Jistra Adventures smješten je u Premanturi, najjužnijem mjestu u Istri nedaleko od Pule.

Avanturističke ture omogućavaju turistima da dožive prekrasnu prirodu, vidikovce, uvale ili šarmantne gradske ulice. Kajak ture u južnoj Istri poznate su po skrivenim morskim špiljama, uvalama i Safari baru na rtu Kamenjak. Pored morske strane, Jistra Adventures nudi i biciklističke ture s lakšim i zahtjevnijim stazama.

S obzirom na veliki priljev turista u Pulu u ljetnim mjesecima, odlučeno je aktivirati veliku kampanju za privlačenje novih posjetitelja, odnosno izletnika za turističke ture. Odabrane su Hodajuće reklame kao medij koji je potpuno interaktivan, a istovremeno maksimalno uočljiv i dostupan u gradskoj jezgri gdje je najveća frekvencija turista.

Promotori su uoči promocije i sami doživjeli jednu od promoviranih tura što je omogućilo kvalitetnije prenošenje doživljaja i specifikacija puta zainteresiranim prolaznicima. Uz to, selektirani su na osnovu poznavanja engleskog jezika kako bi mogli kvalitetno komunicirati s turistima.

Promocija je aktivirana u frekvenciji od 2 puta tjedno svakog tjedna tijekom cijelog ljeta u večernjem terminu od 18-23h kako bi se zahvatili mladi turisti koji u večernjim satima istražuju centar Pule. Promotori su ujedno dijelili informativne letke kako bi zainteresiranim prolaznicima ostao trajni podsjetnik uz kontakt informacije.

Kampanja je osigurala visok broj izletnika, a o uspjehu kampanje dovoljno govori kako je ovog ljeta aktivirana u jednakom opsegu pri čemu već bilježi dobre rezultate.