Medo-flor, hrvatski proizvođač pčelinjih proizvoda, pokrenuo je povodom 25 godina postojanja veliku brand awareness kampanju kako bi proslavio rođendan brenda. Kako bi se maksimalno povećala vidljivost na razini cijele države, kampanja se provodila istovremeno u 8 hrvatskih gradova u trajanju od 2 tjedna.

Osim same vidljivosti brenda, kampanja je imala za cilj komunicirati poklon knjižice Medoflora s dodatnim pogodnostima za kupnju više proizvoda, a u tu svrhu iskorištena je interaktivnost promotora i podjela letaka.

Publika je izvrsno reagirala na promociju te je poruka da hrvatski brend prirodnih proizvoda već 25 godina uspješno djeluje diljem Hrvatske nije ostala nezamijećena. Podijeljeno je preko 10.000 promotivnih knjižica pri čemu je ostvarena i visoka stopa konverzija.

Kombinacijom Classic i Electric serije postignuta je prisutnost na svim najfrekventnijim pješačkim lokacijama pomoću Classic serije, a pokrivenost većeg teritorija, veća vidljivost i brža podjela letaka pomoću Electric serije.