Bliži nam se Uskrs, a obitelji polako kreću planirati svoju uskršnju košaricu. Procjene su kako se povodom Uskrsa pojede otprilike 1.600 tona šunke, a više nego u ostalim mjesecima raste i konzumacija janjetine. Naravno, neizostavna su i jaja kojih se u vrijeme Uskrsa pojede preko 70 milijuna! Iz ovih razloga, Uskrs je idealan period za oglašavanje mesnih proizvoda koji su sastavni dio uskršnje košarice na koju Hrvati u prosjeku troše od 500-1000 kuna.

Upravo to pretprošle godine iskoristile su Mesnice Ravlić velikom kampanjom putem Hodajućih reklama. Baš kao i ove godine za Božić, Ravlić je pretprošle godine za Uskrs aktivirao blagdansku kampanju kroz koju je čestitao kupcima Uskrs te kratko i jasno istaknuo svoju ponudu relevantnu za nadolazeće blagdane – šunku i jaja.

Kampanja je provedena u blizini nekoliko najvećih tržnica u Zagrebu – Dolac, Jarun i Utrine, a proširena je i na obližnje izrazito frekventne lokacije poput samog centra Zagreba i jezera Jarun. Na taj način, promotori su se kretali u neposrednoj blizini samih mesnica, ali ujedno i na najboljim lokacijama.

Jednostavni vizuali dali su dovoljno informacija prolaznicima i sadržavali jasno uočljive ponude, a promotori su dijelili letke za više informacija, odnosno s cjelokupnom ponudom. Kampanja je očekivano protekla izrazito uspješno te su postignuti izvrsni prodajni rezultati uoči Uskrsa.