PIK&GO su inovativne mesne grickalice iz PIK Vrbovca i najbolji izbor za sve prilike kada je potrebna dodatna energija. Ne sadrže gluten, soju, konzervanse, pojačivače okusa i umjetna bojila. PIK&GO pakiranja su praktična i dostupna za svaku prigodu.

Kampanja je ciljala skupinu rekreativaca i posjetitelje parkova Jaruna, Maksimira i Bundeka. Posebno su se istaknule lokacije za rekreativce poput Sljemena gdje su Hodajuće reklame lako pronašle ciljanu skupinu i sve one koji su u potrazi za zdravim energetskim izvorima.

Kampanja je postigla izuzetnu vidljivost, ali najbitnije od svega i angažman publike s kojom je potaknuta interakcija kroz sampling proizvoda. Time se ojačao i sami brand awarness.

Kampanja je također i pokazala relevantnost komunikacije, odnosno izvrsno mikrolokacijsko targetiranje.

Ukupno je kroz 2 vikenda promocije podijeljeno 5000 paketa sušene govedine i mesnih štapića.